Companii

Un nou Autograf, în Sun Plaza

Reading Time: 2 minute

Vector an descchis al cincilea magazin Autograf în centrul comercial Sun Plaza, din București. Noul magazin a fost inaugurat cu ocazia aniversării a cinci ani de la lansarea brandului Autograf, în anul 2012.

Magazinul din Sun Plaza este amplasat la nivelul +1, are o suprafață de 135,2 mp, iar investiția în amenajarea lui se ridică la aproximativ 100.000 de euro.

În portofoliul magazinului se găsește o gamă de produse pentru școală și birou, de la jocuri educative pentru copii până la gadgeturi și cadouri business. Printre brandurile care se găsesc în selecția Autograf se numără Penac, Diplomat, Faber-Castel, Staedler, Leitz, Alpino, Carioca, Nikidom, Zipit.

La fel ca celelalte magazine Autograf – din AFI Palace Cotroceni, Promenada Mall, Mega Mall București și centrul comercial Palas din Iași -, și cel din Sun Plaza a fost amenajat tot de către MATIUS, primul studio de arhitectură de retail din România.

„Autograf este un magazin apreciat, în care clienții au parte de experiența de cumpărare prin testarea produselor, înainte de decizia finală de achiziție. Am hotărât să deschidem al cincilea magazin Autograf la aniversarea a cinci ani de activitate și am ales Sun Plaza deoarece am considerat că specificul magazinului nostru se pliază foarte bine pe noua imagine a mall-ului. Practic, vorbim despre un spațiu mai modern, care are potențial să genereze trafic și să crească numărul de clienți”, a declarat Marius Avram, CEO-ul și fondatorul companiei Vector, care deține brandul Autograf.

Inaugurat în 2012, Autograf vinde branduri de birotică, papetărie, instrumente de scris, rechizite școlare și accesorii pentru computer.

Afaceri în creștere cu 20% în 2016

Compania Vector a înregistrat în anul 2016 o cifră de afaceri de 5,4 milioane de euro, cu 20% mai mult decât în anul 2015, și un profit net de aproximativ 320.000 de euro, cu o creștere de aproape 200% față de 2015. În ceea ce privește baza de clienți, Vector a crescut în 2016 cu 23% față de anul 2015.

În topul produselor de office supplies care se vând cel mai bine pe segmentul B2B rămâne hârtia de copiator, urmată de instrumente de scris, produse de arhivare (bibliorafturi), produse de ambalare (bandă adezivă), sisteme de prezentare/afișare și cartușe.

Loredana Sandulescu

Recent Posts

Vom produce drone românești. Protocol semnat între ministere

Ministrul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului, Ştefan-Radu Oprea, şi cel al Cercetării, Inovării şi Digitalizării, Bogdan-Gruia Ivan, au semnat, marţi, un…

11 ore ago

Pi2 a fost aleasă agenția de comunicare pentru Freedom24 în România și Ungaria

Agenția independentă de comunicare Pi2, cu birouri și filiale în Europa Centrală și de Est, a fost selectată să gestioneze…

11 ore ago

Utilizatorii plătesc în medie 12 abonamente pentru serviciile online

În medie, utilizatorii plătesc 12 abonamente online, inclusiv Netflix, Spotify și YouTube Premium – cele mai populare servicii din întreaga…

17 ore ago

Ce cred angajații despre companii. Care sunt cele mai apreciate firme din 2024

JYSK, Phillip Morris, Deichmann, dm drogerie markt și Starbucks sunt cele mai apreciate companii de către propriii angajați, conform “Top…

17 ore ago

Cegeka: Companiile IT trebuie să schimbe mentalitatea și să atragă parteneriate strategice

Piața IT din România trece printr-o perioadă de transformare, iar modelul tradițional de outsourcing, bazat pe externalizarea resurselor umane, începe…

18 ore ago

Danone susține centrele E.G.A.L. care oferă mese calde pentru copiii din zone defavorizate

Danone România s-a alăturat susținerii centrelor de zi E.G.A.L. dezvoltate de Societatea Națională de Cruce Roșie, susținând continuarea activității din…

18 ore ago