MarComm Marketing Publicitate Stiri

Un nou apel al UAPR pentru industria de publicitate

22 sept. 2020 < 1 min

Un nou apel al UAPR pentru industria de publicitate

Reading Time: < 1 minut

“Continuă să investești în comunicarea brandului tau, mai ales în perioade de criză” și “Plătește facturile la timp” sunt sunt cele două noi teme adresate de UAPR întregii industrii de publicitate, după ce în primăvara anului trecut lansa campania “Pitchuiește corect”.

Prin această nouă campanie inițiată de UAPR, agențiile doresc să atragă atenția tuturor partenerilor lor că a plăti la timp facturile poate fi considerat nu doar un act firesc față de oamenii care produc ideile din spatele campaniilor, ci chiar un gest de CSR în sine.  

Prima agenție care a răspuns provocării este Ogilvy România, iar rezultatul va fi, în curând ”on air” pe site și pe toate canalele social media ale asociației și ale agenției.   

”Rolul asociației devine și mai important în perioadele dificile și incerte cum este aceasta. Prin tot ceea ce facem ne dorim să menținem optimismul, gândirea pozitivă, creativitatea și acțiunile îndrăznețe atât în rândul agențiilor, cât și în rândul partenerilor noștri, al clienților. Credem că oportunitățile create de însăși criza pe care o traversăm împreună ne învață să acceptăm că lucrurile se pot face și altfel, să vorbim mai deschis, să acționăm mai transparent și să ne punem mai des “în papucii” partenerilor noștri”, declară Ștefan Iordache, președinte UAPR

“Am acceptat ferm provocarea pentru că este o perioadă potrivită să ne reamintim că în spatele oricărui proiect de publicitate sunt oameni. Că de munca lor depinde, în final, succesul unui proiect, al unei campanii, memorabilitatea lor, cu impact în succesul business-ului clientului. Și, cel mai important, că munca aceasta trebuie răsplătită. Nu este un demers despre pragmatism, dimpotrivă. Este o inițiativă care vorbește despre valoare, valorificare, recunoaștere și respect”, declară Mirel Pleșca, membru în boardul UAPR. 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: