Stiri

Un milion de vizitatori online pentru târgul de carte elefantFest, ediția de toamnă

Reading Time: < 1 minut

În perioada 24-31 octombrie 2021, elefant.ro a organizat elefantFest, cel mai mare târg de carte online din țară. Târgul a avut 93 de lansări de carte, dintre care 35 cu autori români și 58 cu autori străini. La târg au participat aproape un milion de vizitatori.

Desfășurare și în Republica Moldova

Fiecare cumpărător a plecat în medie cu 5 cărți de la această ediție a elefantFest. Târgul s-a derulat simultan în România și Republica Moldova, la el având acces nerestricționat, de altfel, toți românii aflați pe teritoriul țării dar și în afara ei. Cititorii au avut acces la peste 30.000 de titluri în română și mai mult de 600.000 de cărți în engleză.

elefantFest a devenit un reper în viața culturală de la noi și ne bucură să putem aduce în fața cititorilor, de fiecare dată, autori valoroși. La ediția aceasta am dorit să oferim o perspectivă proaspătă asupra literaturii americane contemporane. Astfel, dintre cele 58 de lansări cu autori străini, 26 au avut ca protagoniști autori americani. Am avut o „distribuție” excelentă în tot programul de lansări, ceea ce ar fi imposibil de reprodus la un târg în format fizic. Feedback-ul de la edituri este, de asemenea, unul excelent“, declară Adrian Dinu, Director Comercial Carte la elefant.ro.

Cifrele ediției de octombrie:

  • Pe locul întâi în topul orașelor cu cei mai mulți vizitatori la elefantFest s-a situat București, urmat de Timișoara, Cluj, Iași, Brașov și Constanța.
  • Cititorii au preferat titlurile de ficțiune (33% dintre achiziții fiind din această categorie), urmate de cărțile pentru copii (26% ), cele de dezvoltare personală (20%) și volumele de istorie și biografii (7%).

75% dintre vizite s-au realizat de pe dispozitive mobile și 25% de pe desktop / laptop

Alex Rădescu

Recent Posts

PepsiCo România anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr – cu gust de lămâie

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de…

o oră ago

Universul Beetlejuice a prins viață cu Fanta The Afterlife Experience, cea mai nouă campanie semnată VML România

Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea filmului Beetlejuice Beetlejuice, o…

2 ore ago

Carnia sărbătorește împlinirea a 30 de ani ai brandului Ana și Cornel cu o campanie semnată FCB Bucharest

O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…

3 ore ago

Vinoteca Românească: Cum a salvat o investiție de 500.000 euro unele dintre cele mai vechi vinuri ale României

Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…

6 ore ago

Kostas Salvaras, noul Area Vice President South-East Europe Cluster al Philip Morris International

De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…

7 ore ago

Primul hub de longevitate din România s-a deschis la București, după o investiție de peste un milion de euro

Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…

9 ore ago