Un milion de euro pentru cel mai bun business
Reading Time: 2 minuteRomania se alatura anul acesta tarilor participante la competitia globala de antreprenoriat cu impact social The Venture, lansata de Chivas. Oamenii de afaceri romani vor concura alaturi de antreprenori din toata lumea, in cursa pentru milionul de dolari pus in joc.
Competitia The Venture este o oportunitate pentru business-urile cu impact social de a se dezvolta, de a primi sprijin financiar si, nu in ultimul rand, de a obtine un lucru visat de multi: recunoastere internationala.
Cei 5.000 de euro pusi in joc pentru competitia locala nu reprezinta decat o etapa in drumul catre un milion de dolari care isi asteapta castigatorii in marea finala. In plus, fiecare antreprenor are ocazia sa treaca prin stagii de pregatire si consiliere si sa isi dezvolte abilitatile in afaceri. Etapa globala a competitiei The Venture, care urmeaza sa se desfasoare in perioada aprilie – iulie 2016, va insemna pentru castigator, fara niciun cost: experienta unui Accelerator de business in Los Angeles, participarea la pitch-ul final de la Shanghai, dar si sansa sa obtina finantarea necesara indeplinirii obiectivelor sale.
Orice start-up, infiintat de mai putin de 3 ani si cu incasari anuale mai mici de 500.000 dolari, sau afacere aflata la nivelul de dezvoltare, avand vechime mai mare de 3 ani, dar incasari anuale mai mici de 1.000.000 de dolari, pot concura pentru titlul de cel mai bun business cu impact social.
Antreprenorii romani trebuie sa se inscrie pe site-ul www.TheVenture.com in perioada 1 septembrie – 31 octombrie, pentru a-si testa mai intai fortele in etapa locala. Dupa finalizarea inscrierilor, pe 10 noiembrie 2015, 10 business-uri vor fi selectate pentru a participa la o sesiune de pitch. In urma acesteia, juriul competitiei va alege 5 finalisti.
Intregul demers de a descoperi cel mai promitator business cu impact social din Romania va fi analizat si supravegheat cu atentie de un juriu de specialisti format din: Marius Ghenea, expert in domeniul antreprenoriatului, Andreea Esca, prezentator si realizator de televiziune la ProTv, Cristian China Birta antreprenor online, consultant si blogger, fiind totodata Managing Partner la Kooperativa 2.0, o agentie specializata in diverse actiuni care privesc si implica bloggeri si Tudor Furir, Directorul General al Pernod Ricard Romania si Republica Moldova.
In plus, in dorinta de a sprijini antreprenoriatul cu impact social in Romania, proiectului The Venture i s-a alaturat, in calitate de partener, si eMAG. Astfel, celor 5 finalisti li se va pune la dispozitie listarea produselor pe eMAG Marketplace pentru o perioada de 6 luni, fara niciun cost.
Expertii in business au semnalat ca una dintre problemele cu care se confrunta antreprenorii aflati la inceput de drum este lipsa unei retele de distributie importante, cu ajutorul careia sa isi poata sustine business-ului. Astfel, eMAG Marketplace reprezinta un sistem prin care partenerii liderului pietei de e-retail din Romania pot sa isi afiseze propriile produse pe site-ul emag.ro sau in aplicatiile mobile eMAG, iar clientii pot sa comande simultan de la toti partenerii.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz