Publicitate MarComm Stiri

Un concept original semnat Mullen, Biosfera Agrii 2023 construiește comunități prin ochii naturii

18 dec. 2023 4 min

Un concept original semnat Mullen, Biosfera Agrii 2023 construiește comunități prin ochii naturii

Reading Time: 4 minute

Echipa Mullen România propune un creative BTL twist: transformarea formatului convențional de conferință anuală într-o veritabilă expoziție de artă interactivă, un eveniment recurent ce contribuie la crearea unui mediu propice de business & networking în industria agri.

În luna noiembrie, Agrii România, lider în distribuția de produse și servicii agronomice pentru micii fermieri și producătorii profesioniști, a fost gazda Bisofera Agrii 2023, un concept original semnat Mullen. Acesta s-a transformat într-un eveniment de amploare dezvoltat prin serviciile de BTL ale agenției de brand experience care oferă soluții și activări multi-channel și multi-senzoriale.

Organizat în centrul României, evenimentul Agrii de la Poiana-Brașov (14-16 noiembrie 2023) reprezintă primul pas în direcția stabilirii unei tradiții de întâlnire a specialiștilor fitofarmaciști din România. Biosfera a fost gândită ca un spațiu profesionist care să aducă împreună peste 500 de experți din domeniul agricol, oferindu-le o platformă de schimb de idei, expertiză și inovație. Biosfera Agrii este mult mai mult decât un eveniment – este o comunitate dedicată iubitorilor de natură și specialiștilor care lucrează pentru o agricultură durabilă.

„Biosfera Agrii 2023 a reprezentat un moment remarcabil pentru noi. A fost o călătorie captivantă în inima comunității de fitofarmaciști, un spațiu viu și plin de inspirație unde legăturile umane și schimbul de idei au prins viață. Echipa Mullen ne-a transformat viziunea în realitate și a reușit să creeze un eveniment ce a întrecut așteptările. Suntem încântați să vedem cum Biosfera Agrii a depășit statutul de conferință și a devenit o experiență memorabilă pentru participanți.

Fiecare detaliu a fost gândit pentru a sublinia într-un mod cu totul special legătura profundă dintre Agrii, comunitate și dragostea comună pentru natură. Mulțumim tuturor participanților, partenerilor și echipei Mullen pentru contribuția lor esențială la această reușită. A fost o experiență memorabilă și, cu siguranță, vor mai urma și altele”, a spus Monalisa Ungureanu, CEO, Agrii România.

Prin expertiza diviziei de BTL Mullen, evenimentul desfășurat la Poiana Brașov a evoluat într-o adevărată expoziție de artă interactivă, momente speciale și producții de excepție, însuflețite de natură și de Agrii. Organizarea evenimentului a fost un demers amplu, ce a găzduit momente captivante de discuții și prezentări, susținute de reprezentanții Agrii și partenerii producători.

Locația evenimentului a fost transformată printr-un decor inedit, folosind mușchi natural pentru a crea o atmosferă autentică și pentru a marca apropierea de natură. Elemente vizuale impresionante, precum arcada Biosfera, standurile dar și corner-ul de podcast au adus o notă organică și autentică întregului decor.

Agrii 2

„Biosfera Agrii a fost mai mult decât organizarea unui eveniment de 500 de participanți. A fost un eveniment în care am îmbinat cu succes servicii și competențe de creație și BTL, inspirați, de această dată, de natură. Am reușit să transformăm locația printr-o suită de elemente de decor personalizate, aducând de fiecare dată în prim plan conceptul central de dragoste pentru natură pe care se bazează Biosfera Agrii.

Fiecare componentă a evenimentului (de la concept, key visual, invitații, cartele de hotel personalizate, giveaways ancorate în concept și landing page personalizat de înscriere) a fost meticulos planificată. Producția evenimentului, montajul și momentele artistice speciale – toate au fost gestionate cu atenție și dedicare. A fost o provocare să schimbăm experiența unei conferințe într-un eveniment subtil și de detaliu și abia așteptăm următoarea ediție Biosfera Agrii”, a spus Ana-Maria Stoica, BTL Manager, Mullen.

Plecând de la mantra brandului Agrii care stă sub semnul ii – inovație și inteligență -, evenimentul s-a remarcat printr-o serie de elemente unice de conținut, format și set-up. O premieră în industrie a fost „studioul natural” de podcast, unde au fost invitați, rând pe rând, reprezentanți Agrii și partenerii săi, care au creat content live, alături de un moderator jurnalist.

Un concept original semnat Mullen, Biosfera Agrii 2023 construiește comunități prin ochii naturii

Spațiul de expunere din zona de lobby a prins viață în cadrul evenimentului. Standurile partenerilor au îmbinat elementele tradiționale de promovare cu elementele de tip gazon și muschi natural, totul încapsulat într-o adevărată biosferă – de la luminile arhitecturale, la panourile foto și prezentările speakerilor. Un alt element special a fost utilizarea live streamingului cu multiple camere în momentul evenimentului.

Ecranul central a oferit participanților o vedere detaliată asupra prezentărilor, în timp ce ecranele laterale de tip butaforie au proiectat în paralel live streaming din sală, oferind dinamism evenimentului prin intermediul unei tehnologii de imagine în imagine. Abordarea aleasă a asigurat o experiență captivantă pentru toți participanții, indiferent de locație sau perspectivă. Momentele speciale nu au lipsit, iar evenimentul a inclus un show impresionant de flair bartending și un concert al unui artist de renume din România.

Echipele implicate în proiect:

Agrii România: Marinela Neacșu (Marketing Director), Felicia Amzarescu (Marketing Manager), Roxana Costea (PR Manager), Adrian Dogaru (B2B Sales Manager).

Mullen: Andrei Bașa (BTL Manager), Ana-Maria Stoica (BTL Manager), Ciprian Dumitru (BTL Executive), Silviu Antohe (Executive Creative Director), Vladi Păunescu (Group Creative Director), Dan Drăgan (Senior Art Director), Alina Georgescu (Art Director), Alexandru Ranete (Graphic Designer), Mircea Solomiea (Graphic Designer).

Despre MullenLowe România 

De 30 de ani în România, Mullen este o agenție integrată de marketing și comunicare, ce își propune să își păstreze mentalitatea de creativitate antreprenorială și spiritul dinamic. Agenția se poziționează ca challenger al modului de operare tradițional în procesul de creație și adoptă un model de lucru bazat pe integrare și perspectivă holistică asupra comunicării. 

Produsul creativ semnat Mullen este gândit mai degrabă ca o soluție de business și nu doar de comunicare în parteneriatul cu clienții, prin gândire creativă, inovație media și un customer journey care diferențiază brandul clienților noștri în peisajul intens competițional.  

Mullen România face parte din rețeaua internațională MullenLowe Global, una dintre cele mai mari rețele de comunicare la nivel mondial, cu peste 90 de agenții în America, EMEA si APAC, unul dintre holdingurile Interpublic Group of Companies. În România, agenția face parte din Lowe Group, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare de pe piață. 

Array

Articole pe aceeași temă: