Brand Focus

Un boost de energie pentru o toamnă agitată la birou

Reading Time: 3 minute

Cum a reușit Boost4Life, un brand tânăr, lansat la începutul anului trecut, să se impună pe o piață extrem de competitivă și să obțină, în doar zece luni, vânzări record cu produse benefice pentru sănătate care contribuie la obținerea unui stil de viață echilibrat.

Vacanța mare devine tot mai mică, iar zilele de concediu adesea sunt prea puține pentru reîncărcarea bateriilor cu scopul de a avea o toamnă plină la birou. Dar, atunci când inovația și tehnologia intră în joc, rezultatele sunt unele extraordinare. Deși este un brand nou, lansat la începutul anului trecut, Boost4Life și-a câștigat deja un renume pe piața românească datorită produselor și a feedbackului pozitiv din partea consumatorilor.

Cu produse care acoperă un spectru foarte larg, de la boli psihice, anxietate, depresie, tulburare bipolară, insomnii, la probleme de mobilitate, slăbiciune musculară, crampe musculare, dar și în riscul bolilor cardiovasculare și metabolice, Boost4Life a reușit să-și formeze o bază de consumatori fideli, care apreciază calitatea premium și soluțiile eficiente și naturale care contribuie la obținerea unui stil de
viață echilibrat.

Fiecare produs Boost4Life este rezultatul cercetărilor aprofundate, în spatele produselor stand multe ore de cercetare și testare pentru a oferi consumatorilor produse optimizate și eficiente. Calitatea premium și controlul riguros sunt principii care stau la baza produselor, după cum explică reprezentanții companiei.

Tehnologii inovatoare pentru a oferi calitate premium

Cu tehnologii de vârf în fabricație, gama include produse fabricate în Germania (Magneziu și Vitamina D), unde se folosesc cele mai moderne tehnologii care permit obținerea produselor pure, fără impurități.

Procesele stricte și atent urmărite au adus certificări de calitate în acord cu standardele europene și internaționale.

De exemplu, tehnologia GREENCAPS folosită la producerea Vitamin Premium D3 +K2, un pilon inovator al ofertei, exemplifică angajamentul Boost4Life pentru excelență. Această tehnologie de ultimă oră, care utilizează uleiuri organice pentru a asigura o densitate maximă a nutrienților, reflectă viziunea de a seta noi standarde de eficiență metabolică. Cu ajutorul tehnologiei GREENCAPS se asigură o absorbție optimă a nutrienților şi se promovează astfel o eficacitate maximă și o sănătate îmbunătățită la nivel celular.

Magneziul Bisglicinat, în top

Magneziu Bisglicinat, lansat în septembrie 2023, a reușit ca în primele 10 luni de la lansare să obțină vânzări record de peste 200.000 de unități. Comprimatele oferă una dintre formele cu cele mai multe beneficii pentru consumator datorită disconfortului gastric minim dar și absorbției crescute.

„Consumatorii noștri sunt cei care ne spun zi de zi cât de important a devenit produsul pentru ei: «Cred că acest supliment este motivul pentru care am început să dorm bine noaptea după ani întregi de somn inconsistent. Iau o pastilă cu 1-2 ore înainte de culcare și dorm buștean. Am văzut efectele cam după o săptămână de folosire»”, relatează reprezentanții Boost4Life.

Produsele Boost4Life sunt disponibile în peste 1.000 de farmacii și magazine de specialitate din întreaga țară.

Comunitatea medicală a putut descoperi gama de produse la Zilele Facultății de Farmacie din Constanța, în perioada 17-19 septembrie.

Produsele se găsesc fie la parteneri, cât și pe site-urile proprii: www.boost4life.ro și www.magneziubisglicinat.ro. Cu o prezență susținută la tot mai multe evenimente medicale, profesioniștii descoperă Boost4Life și recomandă cu încredere suplimentele alimentare cu eficacitate demonstrată.

Articolul a fost inițial publicat în Biz nr. 386 (16 septembrie – 16 octombrie 2024). Dacă dorești să primești Revista Biz prin curier, abonează-te aici.

Ovidiu Neagoe

Recent Posts

Grupul PPC pregătește investiții de 10,1 miliarde de euro pentru următorii 3 ani

Grupul PPC prezintă noile obiective, actualizate și majorate, din Planul Strategic pentru perioada 2025-2027, cu scopul de a deveni o…

o oră ago

Maria Gheorghiu, fondatoare OvidiuRO: „România se transformă în țara pe care ne-o dorim cu toții”

Asociația OvidiuRO a lansat de curând, împreună cu Kaufland România, inițiativa națională „Prinde gustul lecturii”, o campanie dedicată cultivării obiceiului…

3 ore ago

Investiție de 400.000 de euro în tehnologie dentară: Dental Elite își extinde rețeaua cu a patra clinică

Dental Elite, lanț de clinici ce oferă tratamente dentare complete în București și Brașov, se extinde prin lansarea celei de-a…

3 ore ago

Moromeții 3 a debutat la premiera de gală cu sala plină

Unul dintre cele mai așteptate filme ale anului, Moromeții 3, a avut premiera miercuri 13 noiembrie, în Sala „Ion Caramitru”…

3 ore ago

LooLoo Kids primește al doilea „buton de diamant” din partea YouTube pentru canalul său în limba spaniolă

YouTube anunță acordarea celui de-al doilea „buton de diamant” pentru LooLoo Kids, de această dată pentru canalul său în limba…

5 ore ago

Dezvoltarea unei societăți de avocatură prin echipe specializate în nișe de drept

JGV și Asociații este societatea de avocatură care și-a orientat activitatea spre arii de practică specifice, creând echipe mixte și…

5 ore ago