Brand Focus

Un boost de energie pentru o toamnă agitată la birou

Reading Time: 3 minute

Cum a reușit Boost4Life, un brand tânăr, lansat la începutul anului trecut, să se impună pe o piață extrem de competitivă și să obțină, în doar zece luni, vânzări record cu produse benefice pentru sănătate care contribuie la obținerea unui stil de viață echilibrat.

Vacanța mare devine tot mai mică, iar zilele de concediu adesea sunt prea puține pentru reîncărcarea bateriilor cu scopul de a avea o toamnă plină la birou. Dar, atunci când inovația și tehnologia intră în joc, rezultatele sunt unele extraordinare. Deși este un brand nou, lansat la începutul anului trecut, Boost4Life și-a câștigat deja un renume pe piața românească datorită produselor și a feedbackului pozitiv din partea consumatorilor.

Cu produse care acoperă un spectru foarte larg, de la boli psihice, anxietate, depresie, tulburare bipolară, insomnii, la probleme de mobilitate, slăbiciune musculară, crampe musculare, dar și în riscul bolilor cardiovasculare și metabolice, Boost4Life a reușit să-și formeze o bază de consumatori fideli, care apreciază calitatea premium și soluțiile eficiente și naturale care contribuie la obținerea unui stil de
viață echilibrat.

Fiecare produs Boost4Life este rezultatul cercetărilor aprofundate, în spatele produselor stand multe ore de cercetare și testare pentru a oferi consumatorilor produse optimizate și eficiente. Calitatea premium și controlul riguros sunt principii care stau la baza produselor, după cum explică reprezentanții companiei.

Tehnologii inovatoare pentru a oferi calitate premium

Cu tehnologii de vârf în fabricație, gama include produse fabricate în Germania (Magneziu și Vitamina D), unde se folosesc cele mai moderne tehnologii care permit obținerea produselor pure, fără impurități.

Procesele stricte și atent urmărite au adus certificări de calitate în acord cu standardele europene și internaționale.

De exemplu, tehnologia GREENCAPS folosită la producerea Vitamin Premium D3 +K2, un pilon inovator al ofertei, exemplifică angajamentul Boost4Life pentru excelență. Această tehnologie de ultimă oră, care utilizează uleiuri organice pentru a asigura o densitate maximă a nutrienților, reflectă viziunea de a seta noi standarde de eficiență metabolică. Cu ajutorul tehnologiei GREENCAPS se asigură o absorbție optimă a nutrienților şi se promovează astfel o eficacitate maximă și o sănătate îmbunătățită la nivel celular.

Magneziul Bisglicinat, în top

Magneziu Bisglicinat, lansat în septembrie 2023, a reușit ca în primele 10 luni de la lansare să obțină vânzări record de peste 200.000 de unități. Comprimatele oferă una dintre formele cu cele mai multe beneficii pentru consumator datorită disconfortului gastric minim dar și absorbției crescute.

„Consumatorii noștri sunt cei care ne spun zi de zi cât de important a devenit produsul pentru ei: «Cred că acest supliment este motivul pentru care am început să dorm bine noaptea după ani întregi de somn inconsistent. Iau o pastilă cu 1-2 ore înainte de culcare și dorm buștean. Am văzut efectele cam după o săptămână de folosire»”, relatează reprezentanții Boost4Life.

Produsele Boost4Life sunt disponibile în peste 1.000 de farmacii și magazine de specialitate din întreaga țară.

Comunitatea medicală a putut descoperi gama de produse la Zilele Facultății de Farmacie din Constanța, în perioada 17-19 septembrie.

Produsele se găsesc fie la parteneri, cât și pe site-urile proprii: www.boost4life.ro și www.magneziubisglicinat.ro. Cu o prezență susținută la tot mai multe evenimente medicale, profesioniștii descoperă Boost4Life și recomandă cu încredere suplimentele alimentare cu eficacitate demonstrată.

Articolul a fost inițial publicat în Biz nr. 386 (16 septembrie – 16 octombrie 2024). Dacă dorești să primești Revista Biz prin curier, abonează-te aici.

Ovidiu Neagoe

Recent Posts

„Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al grupului DIGI

Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…

4 ore ago

Jason Silva: Viitorul e cibernetic și psihedelic

Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…

4 ore ago

Românii și-ar cumpăra pompe de căldură dacă statul ar acorda subvenții

Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…

4 ore ago

Cifră de afaceri de 3,57 mld. $ pentru Rompetrol Rafinare în primele nouă luni din 2024

Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…

4 ore ago

Delgaz Grid primește 200 de milioane de euro de la BEI pentru modernizarea rețelei

Banca Europeană de Investiții (BEI) acordă un împrumut de 200 de milioane de euro distribuitorului român de energie Delgaz Grid…

4 ore ago

Magda Costache, Sezamo: Supermarketul online al viitorului

Cu o carieră de peste 19 ani în finance, Magda Costache este, din septembrie, noul CEO interimar Sezamo, supermarketul online…

5 ore ago