UiPath se reorganizează și disponibilizează 400 de angajați
Reading Time: 2 minuteUiPath reorganizează săptămâna aceasta câteva din funcțiunile sale la nivel global, rezultatul fiind că aproximativ 400 de angajați vor fi disponibilizați.
Procesul acesta vine după doi ani în care compania a crescut într-un ritm extrem de rapid, iar acum este momentul în care s-a făcut o evaluare a echipelor si a investițiilor interne. Echipa de management a luat decizia de a reorganiza arii ale business-ului care nu se aliniază cu focusul prezent și de a implementa schimbări care să asigure menținerea culturii organizaționale a UiPath, anunță compania.
“Obiectivele noastre de creștere rămân ambițioase, iar UiPath va încheia anul cu 50% mai mulți angajați decât la 1 ianuarie 2019. Avem în acest moment peste 5.000 clienți la nivel global, o creștere de 60% față de începutul anului”, arată reprezentanții companiei.
Factorul principal de evaluare a companiilor de software, venitul anual recurent – ARR (Annual Recurring Revenue) – a depășit în cazul UiPath 300 milioane USD, mai mult decât dublu față de acum un an și de 12 ori mai mare decât acum doi ani.
- Octombrie 2017 – 25 milioane USD
- Octombrie 2018 – 150 milioane USD
- Octombrie 2019 – peste 300 milioane USD
“Trimestrul 4 este – an de an – cel mai bun trimestru, iar previziunile noastre confirmă că și Q4 2019 va fi unul foarte bun”, arată reprezentanții UiPath.
Estimările companiei arată că UiPath deține un share de 20% din piața globală de Robotic Process Automation (RPA). Compania a încheiat trimestrul 3 cu 5.027 clienți la nivel internațional și semnează contracte cu aproximativ nouă clienți în plus în fiecare zi. Printre clienți se numără companii majore de tip enterprise din toate industriile și din sectorul public (Walmart, Verizon, GE, ExxonMobil, PepsiCo, Amazon, PwC, UnitedHealth, etc.). Opt dintre companiile Fortune 10 sunt clienți UiPath, precum și 62% din companiile Fortune 500.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz