Uniunea Agențiilor de Publicitate din România (UAPR) anunță organizarea primului studiu de satisfacție a angajaților din industria de comunicare
Reading Time: 2 minuteAvând la bază un chestionar pus la dispoziție de European Association of Communications Agencies (EACA) și adaptat la specificul industriei noastre, Uniunea Agențiilor de Publicitate din România (UAPR) anunță organizarea primului studiu de satisfacție a angajaților din industria de comunicare. Studiul s-a derulat deja în piețe precum UK, Irlanda sau Belgia, urmând a se implementa treptat în toate țările Uniunii Europene.
Chestionarul poate fi completat anonim și a fost creat pentru a reflecta opiniile personale despre lucrul în industria publicității din România. De asemenea, el oferă tuturor angajaților contextul și posibilitatea pentru a exprima deschis opiniile despre diversitate și incluziune, sustenabilitate, dar și despre impactul pe care îl are inflația asupra bunăstării financiare a fiecarui angajat sau efectele modului de lucru hibrid asupra vieții profesionale și asupra stării de bine în general.
Studiul vizează toți angajații agențiilor indiferent de specific, domeniu sau nivel de senioritate. Studiul va oferi o imagine de ansamblu asupra întregii industrii de publicitate din România, dar și pentru fiecare agenție în parte dacă acea agenție va avea un număr suficient de mare de respondenți.
În România studiul se va realiza în parteneriat cu D&D Research.
„Mă bucur că industria noastră are parte de un asemenea studiu. Este important să știm părerea oamenilor care lucrează zi de zi în agențiile din România. Acest studiu va oferi atât UPAR, cât și fiecărei agenții, posibilitatea de a înțelege corect nivelul de satisfacție al oamenilor și de a putea construi astfel, noi proiecte sau moduri de lucru care să îi fidelizeze pe cei care deja lucrează în domeniu sau să putem atrage noi talente în industrie. Este un studiu important și pentru că va face parte dintr-un demers european și vom putea să aflăm cum se simt oamenii care lucrează în agențiile din România versus cei care lucrează în alte state. „ a declarat Dana Nae Popa, Președinte UAPR.
Pentru completare, studiul se poate regăsi la link-ul următor: https://survey.alchemer.eu/s3/90691804/APR-24
Agențiile care vor dori să primească un raport comparativ față de industrie în general și vor avea un număr minim de 10 respondenți sunt rugate să contacteze office@uapr.ro
Despre UAPR
Uniunea Agențiilor de Publicitate din România (UAPR) este asociația profesională care reunește cele mai importante agenții de publicitate, media, digital si PR din industrie. Din 2000, UAPR urmărește apărarea intereselor agențiilor de publicitate, dezvoltarea și profesionalizarea industriei și promovarea unor standarde profesionale de referință. UAPR este membră a Asociației Europene a Agențiilor de Comunicare (EACA).
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz