Marketing Stiri

UAPR, IAA, IAB, RAC și ADC*RO: apel pentru apărarea libertății de exprimare artistică

6 nov. 2018 < 1 min

UAPR, IAA, IAB, RAC și ADC*RO: apel pentru apărarea libertății de exprimare artistică

Reading Time: < 1 minut

După ce general managerul agenției Papaya a fost chemat să dea declarații la poliție pentru spotul ”Copiii Referendumului”, reprezentanții industriei de publicitate au reacționat printr-un apel comun pentru apărarea libertății de exprimare artistică. 

Astfel, UAPR – Uniunea Agențiilor de Publicitate din România, IAA – International Advertising Association, IAB – Interactive Advertising Bureau RAC – Romanian Advertising Council și ADC*RO – Art Directors’ Club România, care reprezintă peste 300 sute de companii active în mediul de afaceri (agenții de publicitate, clienți și instituții media) solicită clasei politice și reprezentanților instituțiilor statului să nu intervină nejustificat în bunul mers al industriei prin inițiative și măsuri de natură să intimideze libertatea de exprimare și care aduc aminte de o perioadă a istoriei României pe care o vrem cu toții depășită, în care cenzura a jucat un rol esențial în mecanismele de opresiune a liberei exprimări.

Facem apel la profesionalism, responsabilitate și dialog și susținem ferm și de ori de câte ori va fi nevoie libertatea de exprimare, piatră de temelie a oricărui stat democratic.

De asemenea, semnatarii acestui demers atrag atenția că orice precedent poate deveni periculos și poate limita libertatea de exprimare artistică, într-un domeniu care este reglementat de legislația în vigoare, aliniată la standarde europene, la care se adaugă mecanisme de auto-reglementare funcționale ale industriei. 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: