Stiri

Twitter este acum X. Elon Musk a schimbat logoul rețelei sociale

Reading Time: 2 minute

Elon Musk a schimbat logoul rețelei sociale Twitter, după ce duminica a anunțat că domeniul x.com face acum trimitere către Twitter. Twitter a renunțat astfel la logoul cu pasărea albastră ce obișnuise oamenii de la înființarea rețelei.
Elon Musk a spus că acesta este un logo interimar care va putea fi schimbat în viitor. Mai mult, seara trecută clădirea Twitter din San Francisco a fost iluminată cu noul logo al companiei.

Este posibil ca rețeaua socială să nu se oprească doar la înlocuirea siglei. Musk a spus că în cele din urmă compania va „lua rămas bun de la brandul Twitter și, treptat, de la toate păsările”.

Duminică seara, Musk și-a schimbat fotografia de profil cu noul logo Twitter. Contul oficial al Twitter @Twitter și-a schimbat, de asemenea, numele și imaginea afișată cu noul logo X.

CEO-ul companiei, Linda Yaccarino, a scris pe Twitter că, în timp ce Twitter a schimbat modul în care oamenii au conversat între ei, X va merge mai departe și va avea funcții „centrate în audio, video, mesagerie, plăți/bancare” și o va face o „piață globală pentru idei, bunuri, servicii și oportunități”. Sună ca o mulțime de lucruri.

Obsesia lui Musk pentru litera „X” este binecunoscută. El a fondat X.com în 1997, care în cele din urmă a devenit PayPal. Startup-ul său spațial SpaceX are „X” ca logo. Și cel mai recent, a fondat o companie AI numită X.ai. În aprilie, rețeaua socială deținută de Musk și-a schimbat numele legal din Twitter Inc. în X Corp.

Nu este prima dată când Musk schimbă sigla Twitter. La începutul acestui an, el a schimbat pentru scurt timp logo-ul rețelei sociale în meme-ul Doge. Un dezvoltator care a făcut o extensie pentru a evita logo-ul doge a spus că funcționează și pentru noul logo „X” – astfel încât să puteți restaura rapid logo-ul păsării.

Mișcarea companiei de a-și schimba brandul vine la câteva zile după ce Musk a răspuns unui utilizator spunând că este încă în „flux de numerar negativ” din cauza unei „scăderi de ~50% a veniturilor din publicitate plus încărcarea grea a datoriilor”.

Cristi Dorombach

Recent Posts

MINA prezintă „Revolta poveștilor” – primul spectacol de teatru imersiv pentru copii din România, în parteneriat cu Teatrul „Stela Popescu”

MINA, Museum of Immersive New Art, unul dintre cele mai inovatoare spații culturale din România, anunță lansarea spectacolului „Revolta poveștilor”,…

o oră ago

Ora de sănătate în școli: educație, prevenirea bolilor

„Ora de sănătate” oferă o experiență educațională derulată secvențial, pe parcursul mai multor ore de curs, și urmărește principiul applied…

3 ore ago

Reacția piețelor după alegerea lui Donald Trump ca președinte în SUA

Piața cripto este în creștere: Bitcoin a atins un nou record, cu altcoins și memecoins în creștere. Victoria lui Trump…

3 ore ago

România, promovată ca destinație de turism pe autobuzele din Londra

Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului (MEAT) intensifică promovarea României ca destinaţie turistică în Regatul Unit prin participarea la târgul internaţional…

3 ore ago

Boon, un start-up românesc, aduce economia circulară în companii

Boon, un start-up inovator fondat în România, anunță lansarea oficială a platformei sale, care îmbină comerțul între colegi cu susținerea…

5 ore ago

Zilele Biz 2024: Cum se consolidează dinastiile de business și care este rolul meritocrației în reușita antreprenorială

Afaceri rămase în familie, afaceri între frați, între părinți și copii, toate cu un numitor comun: meritocrația. Să construiești un…

5 ore ago