Stiri

Turismul în România poate crește cu 300%

Reading Time: 2 minute

Peste o sută treizeci de ziariști, bloggeri, tour operatori și influenceri din turismul internațional sosesc începând de astăzi în România. Aceștia vor vizita și vor asigura expunerea în comunitățile internaționale a Bucureștiului și României timp de peste două săptămâni, prin intermediul proiectelor #Experience Romania și #Experience Bucharest.

#Experience Romania este o inițiativă privată, dezvoltată de voluntari, pentru a contribui la transformarea României în destinația turistică preferată din Europa de Est. La prima ediție, atracțiile turistice ale României vor fi promovate către o audiență internațională estimată la peste 100 de milioane de potențiali turiști.

Conceptul este o evoluție a  #Experience Bucharest, a cărei prime ediții s-a desfășurat în luna mai 2017 și a avut ca obiectiv poziționarea capitalei ca destinație preferată în sud-estul Europei și creșterea numărului de înnoptări de la 1.8 nopți/turist la 3 nopți/turist. Conținutul generat în cele 4 zile din prima ediție din luna mai  a ajuns la peste 80 de milioane de potențiali turiști, campania fiind nominalizată la Best Destination Campagin de eTravel Awards. Pentru prima ediție #Experience Romania, influencerii internaționali vor beneficia de experiențe tradiționale într-un circuit de două săptămâni cu destinații precum Sărata Monteoru, Piatra-Neamț, Gura Humorului, Colibița, Sighișoara, Târgu Mureș, Sibiu și Brașov.

”Un festival de bere din Germania, Oktoberfest, adună în 2 săptămâni aproximativ 6 milioane de turiști, iar România este vizitată într-un an întreg de doar 2,5 milioane de turiști. Bulgaria are de 5 ori mai mulți turiști străini față de România. Credem că există potențial fantastic să creștem cu 300% numărul de turiști în următorii ani”, declară Tudor Maxim, fondatorul Expericence Romania și Experience Bucharest.

Finanțarea  proiectului este realizată prin contribuțiile în servicii și produse a partenerilor care depășesc 250.000 de  euro, constând în 524 de nopți de cazare la cele mai bune hoteluri din București si din țară, peste 2135 de mese la restaurante, mașini și autocare puse la dispoziție de parteneri, tururi și excursii ghidate, petreceri și evenimente tradiționale dedicate invitaților.

Viitorul turismului în România va fi discutat în cadrul conferinței de lansare

#ExperienceRomania debutează cu conferința „Viitorul turismului în România”. Evenimentul găzduiește peste 130 de invitați speciali, bloggeri, vloggeri, instagrameri, jurnaliști de travel, tour operatori, persoane publice pasionate de călătorii din România, dar și reprezentați ai autorităților naționale. Participanții provin din țări ca Germania, Canada, Coreea de Sud, Italia, Franța și înregistrează audiențe de la câteva zeci de mii până la 2.7 milioane de cititori.

Conferința va avea loc luni, 23 octombrie, între orele 10:00-15:00, la hotelul Novotel în București (Calea Victoriei 37B).Înregistrarea participanților se face prin accesarea linkului http://experienceromania.eu/conference/, în limita a 280 de înscrieri. Jurnalistii, bloggerii și studenții la facultăți de turism vor avea intrare gratuită.

 

Lelia Petrescu

Recent Posts

La doi ani de la deschidere, Medikali anunță dublarea cifrei de afaceri

Lansată în 2022, cu o investiție de 2,8 milioane de euro, Medikali, o clinică medicală privată, și-a consolidat rapid poziția…

9 minute ago

Select Residences, proiect imobiliar al Anchor Grup în valoare de 45 mil. euro, a intrat în faza de livrare cu 75% dintre locuințe deja vândute

Select Residences, cel mai recent complex rezidențial dezvoltat de Anchor Grup, unul dintre cei mai importanți dezvoltatori imobiliari din România,…

10 minute ago

Quadra Casa aduce în premieră internațională, la București, noua colecție GESSI Haute Culture

Integratorul de finisaje premium Quadra Casa marchează o nouă premieră cu impact internațional prin atragerea în exclusivitate a colecțiilor de…

17 minute ago

Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou

Reîntoarcerea la birou continuă să crească în acest an, pe măsură ce angajații resimt tot mai mult nevoia de interacțiune…

20 de minute ago

Golin România câștigă 11 premii la Romanian PR Award 2024

Golin România a obținut 11 premii din 16 nominalizări la ediția din acest an a Romanian PR Award: 3 Golden…

47 de minute ago

Asociația pastel şi Kaufland România lansează proiectul PractiLand

Asociația pastel, dedicată misiunii #NicioLunăFărăOFaptăBună, anunță lansarea proiectului PractiLand, o inițiativă susţinută de Kaufland România, menită să transforme educația practică…

55 de minute ago