Tuborg a lansat Tuborg Shot, o noua subcategorie pe piata berii. Noua categorie de bere se vinde intr-un ambalaj “direct drink,” pentru a putea fi bauta direct din doza.
Cu noul produs, Tuborg propune consumatorilor o bere blonda, un continut de alcool de 9%, in doze de 250ml cu folie protectoare de aluminiu. Berea este produsa din apa, hamei si malt de orz.
“Inainte de a iesi in oras, tinerii obisnuiesc sa se intalneasca cu prietenii, fie la unul dintre ei acasa, fie la un bar, pentru a-si face ‹incalzirea›. Prin aceasta lansare, Tuborg creeaza un nou segment de piata, inspirat de consumatori. Suntem bucurosi si in acelasi timp increzatori in succesul Tuborg Shot, care detine toate atu-urile pentru a fi indragit de fanii Tuborg si ai berii in general. Tuborg a inregistrat in primele 4 luni ale acestui an o crestere de 20% comparativ cu anul trecut”, a declarat Paul Markovits, Vice-presedinte Marketing, URBB.
Tuborg este prezent in Romania din anul 1997. Este primul brand de bere din Romania care a introdus capacul easy open si primul care a inclinat eticheta la 62.5 grade pentru a sugera unghiul la care lichidul paraseste sticla atunci cand il consumi.
6 din 10 români sunt supraponderali sau obezi, arată studiul cantitativ „Incidența obezității în rândul populației din România”, realizat în…
CFR Călători a pus în final în circulație începând cu data 20 noiembrie 2024, primul tren electric format din material…
Lucian Streche este un profesionist cu peste 17 ani de experiență în domeniul investițiilor financiare, fuziunilor și achizițiilor de companii,…
Hanwha Aerospace România și-a luat angajamentul să sprijine modernizarea Fortelor Armate ale României și să contribuie la întărirea flancului estic…
Rezident, rețeaua de apartamente de închiriat în regim hotelier din București, Predeal, Constanța, Eforie Nord și camere duble la Corbu,…
Numărul autorizațiilor de construire emise pentru clădiri rezidențiale din București s-a redus la aproape jumătate în timp ce suprafața utilă…