Categories: MarketingStiri

Tuborg Shot, bere cu 9% alcool

Reading Time: < 1 minut

Tuborg  a lansat Tuborg Shot, o noua subcategorie pe piata berii. Noua categorie de bere se vinde intr-un ambalaj “direct drink,” pentru a putea fi bauta direct din doza.

Cu noul produs, Tuborg propune consumatorilor o bere blonda, un continut de alcool de 9%, in doze de 250ml cu folie protectoare de aluminiu. Berea este produsa din apa, hamei si malt de orz.

“Inainte de a iesi in oras, tinerii obisnuiesc sa se intalneasca cu prietenii, fie la unul dintre ei acasa, fie la un bar, pentru a-si face ‹incalzirea›. Prin aceasta lansare, Tuborg creeaza un nou segment de piata, inspirat de consumatori. Suntem bucurosi si in acelasi timp increzatori in succesul Tuborg Shot, care detine toate atu-urile pentru a fi indragit de fanii Tuborg si ai berii in general. Tuborg a inregistrat in primele 4 luni ale acestui an o crestere de 20% comparativ cu anul trecut”, a declarat Paul Markovits, Vice-presedinte Marketing, URBB.

Tuborg este prezent in Romania din anul 1997. Este primul brand de bere din Romania care a introdus capacul easy open si primul care a inclinat eticheta la 62.5 grade pentru a sugera unghiul la care lichidul paraseste sticla atunci cand il consumi.

 

 

Loredana Sandulescu

Recent Posts

PepsiCo România anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr – cu gust de lămâie

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de…

12 ore ago

Universul Beetlejuice a prins viață cu Fanta The Afterlife Experience, cea mai nouă campanie semnată VML România

Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea filmului Beetlejuice Beetlejuice, o…

12 ore ago

Carnia sărbătorește împlinirea a 30 de ani ai brandului Ana și Cornel cu o campanie semnată FCB Bucharest

O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…

14 ore ago

Vinoteca Românească: Cum a salvat o investiție de 500.000 euro unele dintre cele mai vechi vinuri ale României

Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…

16 ore ago

Kostas Salvaras, noul Area Vice President South-East Europe Cluster al Philip Morris International

De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…

17 ore ago

Primul hub de longevitate din România s-a deschis la București, după o investiție de peste un milion de euro

Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…

19 ore ago