Publicitate

Tuborg schimbă perspectiva în noua campanie de imagine

Reading Time: 2 minute

Tuborg a lansat noua campanie de imagine, Împreună schimbăm perspectiva, inspirată de eticheta înclinată a brandului. Campania reflectă atitudinea neconvențională a brandului și vine ca o invitație de a privi lucrurile dintr-o nouă perspectivă, departe de limitări și constrângeri.

„Activăm pe o piață extrem de dinamică, care de la un sezon la altul este supusă unor noi provocări. Este important să îmbinăm creativitatea cu cerințele publicului, să rămânem același brand emblematic, cu o istorie în spate, dar cu o viziune fresh, actualizată constant prin campanii relevante, care să ne sporească notorietatea și să creeze acea diferență specifică atât în fața competiției, cât și în fața consumatorului.

Campania Împreună schimbăm perspectiva vine să întărească faptul că Tuborg își exprimă prin fiecare concept lansat conexiunea cu tot ce este modern, în continuă schimbare, menținând, totodată, legătura cu valorile sale universale, care au consacrat această marcă. Mesajul pe care dorim să-l transmitem este să ne luăm libertatea de a transforma fiecare zi așa cum ne dorim și de a ne lăsa să trăim experiențe noi”, a declarat Mihaela Hristea, Vicepreședinte Marketing Tuborg România.

Dorința de explorare, spiritul tânăr și inovația fac parte din ADN-ul brandului Tuborg. Numeroase inovații au marcat istoria Tuborg, câteva dintre acestea fiind capacul easy open și folia de protecție din aluminiu de pe doze. Eticheta înclinată este o declarație a brandului de a privi mereu lucrurile dintr-o altă perspectivă și de a fi perseverenți în a îmbunătăți experiența consumatorilor Tuborg. Această campanie reflectă cu succes mentalitatea Tuborg, pe care o transpunem în toate acțiunile, activitățile și materialele de comunicare”, susține Sorin Buzea, Brand Manager Tuborg.

Spotul reflectă manifestarea entuziasmului odată cu trăirea experienței Tuborg, împărtășind, totodată, celor din jur curiozitatea de a descoperi aceste emoții odată cu savurarea unei beri. Lumea celor care țin în mână o bere Tuborg este marcata de noua perspectivă, iar cei care nu împărtășesc aceste experiențe sunt prinși în monotonia fiecărei zile.

Campania este prezentă online și offline, în diverse execuții. Spotul TV poate fi urmărit aici.

Romanita Oprea

Recent Posts

Neoversity, o nouă platformă educațională, caută să rezolve criza orientării în carieră a Gen Z

Pentru tinerii din România, incertitudinea în carieră începe devreme: peste 40% dintre elevii de 15 ani nu au un plan…

16 ore ago

Maxim istoric de Black Friday 2024 prin canalele Băncii Transilvania

Numărul tranzacțiilor realizate prin canalele Băncii Transilvania – cu cardurile BT și la POS-urile băncii – a ajuns la maxim…

o zi ago

Black Friday la eMAG cu rezultate impresionante. Creștere de 22%, vânzări de aproape 900 milioane lei

A 14-a ediție de Black Friday la eMAG a stabilit noi recorduri, când peste 647.000 de clienți au comandat 3,2…

2 zile ago

Românii au comandat de peste 800 de milioane de lei de pe eMAG până la 19:30

Cea de-a 14-a ediție de Black Friday la eMAG a depășit toate estimările. Până la ora 19:30, 566.000 de clienți…

2 zile ago

Hidroconstrucția se pregătește de ieșirea din insolvență

Hidroconstrucția, cel mai mare antreprenor român în domeniul construcțiilor hidroenergetice, anunță că se indreaptă pe drumul spre redresare prin definirea…

2 zile ago

Aproape 900.000 de tranzacții în magazinele online de Black Friday. Plăți de peste 550 milioane lei

PayU GPO România, unul din principalii procesatori de plăți online a organizat și anul acesta, de Black Friday, un eveniment…

2 zile ago