MarComm

Tuborg dă tonul experiențelor memorabile cu o nouă campanie

8 aug. 2024 3 min

Tuborg dă tonul experiențelor memorabile cu o nouă campanie

Reading Time: 3 minute

Tuborg lansează o execuție digitală locală a campaniei globale de imagine a brandului, acompaniată de o piesă care poartă amprenta muzicală a Irinei Rimes, cu versuri ancorate în spiritul liber și în filozofia nonconformistă a brandului Tuborg.

Creată în spiritul conceptului „Împreună schimbăm perspectiva”, lansat la nivel global în 2023 și inspirat de eticheta înclinată a brandului, campania readuce în prim-plan atitudinea neconvențională și valorile emblematice Tuborg, reunind energiile creative ale unora dintre cei mai trendy și originali artiști și creatori de conținut ai momentului: Irina Rimes, Graure și Ana Gum.

Sorin Buzea Tuborg

„Noua campanie lansată de Tuborg transpune în plan local filozofia campaniei globale, aducând consumatorii români mai aproape de conceptul dezvoltat la nivel internațional. Colaborarea cu artiștii nu este întâmplătoare, prin ei aducem la viață filozofia brandului în diverse contexte. Arta, muzica și dansul demonstrează aplicabilitatea universală a filozofiei noastre, apropiindu-ne de cultura tinerilor și vorbind pe limba lor. Activările de brand la festivalurile de top și prezența pe TikTok subliniază angajamentul nostru de a rămâne relevanți și conectați cu publicul tânăr. Cu această campanie, îi provocăm pe tineri să exploreze noi direcții și să își depășească limitele, inspirându-i să se dezvolte și să îmbrățișeze noi oportunități. Mesajul Tuborg este transmis pe ritmuri muzicale de către Irina Rimes care, în calitate de ambasador al brandului, ne ajută să dăm tonul acestei campanii. Este pentru prima dată când Tuborg dezvoltă o campanie de imagine special concepută pentru mediul digital și, grație unei abordări modulare, ea poate fi ușor adaptată și implementată pe toate canalele de comunicare online.”

Sorin Buzea, Senior Brand Manager Tuborg

Piesa are un videoclip dinamic și exuberant, în care creativitatea lui Graure și energia Anei Gum aduc mesajul mărcii mai aproape de publicul tânăr.

Cu noua campanie, Tuborg invită tinerii români să-și schimbe perspectiva asupra întâmplărilor zilnice și să transforme monotonia cotidiană în oportunități pentru distracție și în experiențe creative memorabile. Folosindu-se de rime inspirate și de mișcări angulare neașteptate ale camerei de filmat, spotul campaniei le arată tinerilor că atunci când îndrăznești să ieși din tipare și să privești lucrurile altfel, dintr-un unghi diferit, ți se deschid noi drumuri și perspective care te inspiră să îți depășești limitele, să devii mai creativ, mai bun în tot ceea ce faci, și să cucerești scena vieții cu energia ta unică. Noua campanie Tuborg este prezentă și în mediul offline, în diverse execuții și activări expuse în cadrul unora dintre cele mai importante evenimente muzicale ale verii.

Simona Potecu Tuborg Romania

„Trăim într-o lume alertă, definită prin continuă schimbare. Activăm într-un sector dinamic, în care preferințele consumatorilor evoluează constant, rafinate de numeroasele posibilități de explorare a gustului. Acest context provocator stă la baza misiunii Tuborg de a rămâne un brand puternic, fidel valorilor sale tradiționale, dar mereu actual și relevant pentru consumatori. Iar această misiune de brand ne motivează să fim curajoși și creativi în campaniile noastre, să demonstrăm că suntem la fel de efervescenți, deschiși la noi experiențe și capabili să îmbrățișăm noi perspective precum clienții noștri cei mai exigenți. Această campanie reflectă spiritul tânăr și mentalitatea atipică a brandului Tuborg. Mesajul ei ne îndeamnă să savurăm schimbarea de perspectivă adusă de Tuborg și să ne atingem potențialul maxim, prin experiențe creative care depășesc granițele convenționale. Este un mesaj puternic și optimist, ancorat în realitatea vieții actuale, pe care-l transpunem în toate materialele de comunicare din mediul digital, dar și în activările campaniei din zona offline.”

Simona Potecu, Vicepreședinte Marketing Tuborg România

Tuborg România, singurul berar din București dezvoltat printr-o investiție greenfield, are un portofoliu format din mărci internaționale și românești: Tuborg, Carlsberg, Skol, Holsten, Guinness, Kilkenny, Weihenstephaner, Grimbergen, Kronenbourg 1664 Blanc, Bucur, Somersby, precum şi Granini pe piața băuturilor răcoritoare.

Array

Articole pe aceeași temă: