Categories: Stiri

Trust Expert, compania românească fondată în Piatra Neamț, celebrează 30 de ani de excelență în domeniul sistemelor HVAC

Reading Time: 4 minute

Trust Expert, companie 100% românească, unul dintre liderii de piață în oferirea de soluții și sisteme de climatizare, sărbătorește 30 de ani de activitate și anunță un portofoliu de servicii integrate.

Pionier în domeniul tehnologiilor energetice,  Trust Expert a deservit de-a lungul celor trei decenii de inovație peste 400.000 de clienți, înregistrând în anul 2022 o cifră de afaceri de 75.000.000 de lei, o creștere procentuală a business-ului de 50%, comparativ cu anul 2021.

Fondată în 1993, în Piatra Neamț, Trust Expert este un jucător important în industria climatizării, dar și în transformarea pieței de energie din România. În cei 30 de ani de activitate, compania a înregistrat creșteri constante atât în termeni financiari, cât mai ales de portofoliu, respectiv produse, servicii, clienți și parteneri. Țeava multistrat Henco sau introducerea cazanelor pe lemn cu gazefiere în România sunt doar câteva dintre inovațiile aduse pe plan local.

„Treizeci de ani înseamnă o istorie, dar și un viitor. Aceasta nu este doar aniversarea unei companii, ci și o celebrare a dedicării, inovării și angajamentului față de societate. Menirea noastră a fost întotdeauna de a servi nevoile imediate ale comunității, fără a pierde din vedere impactul pe termen lung al deciziilor noastre. Asta înseamnă investiții în tehnologii durabile și adaptare constantă a modelului nostru de afaceri pentru a rămâne nu doar relevanți, ci și pionieri în sectorul în care activăm. Pentru următorii 30 de ani, promitem același nivel de excelență, dedicare și inovație care ne-au consacrat.”, a declarat Gabriel Anicăi, fondator & Director General Trust Expert.

De altfel, în ultimii 15 ani, compania s-a orientat către plasarea pompelor de căldură în centrul business-ului, promovând adoptarea acestora la scară largă, o alternativă mai economă și mai sustenabilă la sistemele convenționale de încălzire sau răcire. Privind în viitor și urmărind tendendințele pieței internaționale de a face tranziția către sisteme sustenabile și eficiente din punct de vedere energetic, Trust Expert își propune o creștere a cifrei de afaceri cu 300% pentru următorii cinci ani. Mai mult, compania anticipează că va încheia anul 2023 cu o cifră de afaceri de aproximativ 88.000.000 de lei.

Trust Expert, 30 de ani de excelență în domeniul sistemelor HVAC

În cei 30 de ani de activitate, Trust Expert a devenit un punct de referință în domeniul sistemelor HVAC, reușind să ofere alternative inovatoare și eficiente pentru încălzire, ventilație și climatizare. Cu un portofoliu divers, care include atât proiecte rezidențiale, cât și industriale, compania este importator exclusiv pentru mărci internaționale precum NIBE Suedia, SABIANA Italia, HENCO Belgia, EUROACQUE Italia și INDECAL Italia.

Trust Expert și-a consolidat poziția de lider în furnizarea de sisteme HVAC prin oferta de soluții avansate tehnologic, aliniate la standardele internaționale de dezvoltare durabilă. Unul dintre pilonii care stau în centrul modelului de afaceri Trust Expert este adoptarea și promovarea activă a pompelor de căldură ca o soluție sustenabilă de a reduce considerabil emisiile de carbon din atmosferă. Acestă tehnologie nu doar că devine din ce în ce mai atractivă pentru consumatori, dar o plasează și în centrul discuțiilor privind politicile de mediu și combatere a schimbărilor climatice.

„Încă de la înființarea companiei, menirea noastră nu a fost de fi un furnizor de sisteme de climatizare de înaltă calitate, ci un partener pentru confort și prosperitate. Suntem mândri de parteneriatele de exclusivitate pe care le-am încheiat cu mărci consacrate și recunoscători clienților care ne-au primit în casele lor și ne-au oferit încredere. Doar cu ajutorul acestora, o compania românească a reușit să devină unul dintre liderii de piață, alături de jucători internaționali de renume”, completează Gabriel Anicăi, fondator & Director General Trust Expert.

Trust Expert își onorează angajamentul față de inovație și sustenabilitate nu doar prin produsele și serviciile oferite, ci printr-un pachet de asistență tehnică, de la consultanță pre-vânzare până la suport post-instalare, oferind, în același timp, și soluții personalizate care răspund nevoilor fiecărui proiect în parte. Nu în ultimul rând, compania urmărește să devină un furnizor de servicii HVAC integrate.

„Ce îmi doresc la 30 de ani?”, campanie aniversară dedicată clienților Trust Expert

Pentru a marca cei 30 de ani de activitate nu doar din perspectiva reperelor de business, ci și prin crearea unei conexiuni mai profunde cu clienții și partenerii companiei, Trust Expert lansează campania aniversară „Ce îmi doresc la 30 de ani?”. Aceasta creează prilejul perfect de celebrare, reflecție și reevaluare a misiunii companiei: de a deveni un partener în realizarea obiectivelor comune cu clienții săi.

„Conceptul campaniei aniversare valorifică conexiunea dintre noi și publicul nostru. La fel cum fiecare om își pune întrebări la vârsta de 30 de ani despre cine este, care sunt valorile sale și cum poate contribui la bunăstarea sa și a celor apropiați lui, și noi ne îndreptăm atenția către acele aspirații pe care le împărtășim cu clienții noștri: o familie sănătoasă, o afacere prosperă, timp liber petrecut în confort și siguranță cu prietenii. Ne-am propus să deschidem un dialog autentic, unde fiecare își poate exprima nevoile și dorințele. Fie că este vorba despre un sistem de ventilație eficient care nu fluctuează, fie că este vorba despre asigurarea unui climat interior care pune accent pe sănătate și confort, Trust Expert se angajează să ofere soluțiile potrivite”, a declarat Alexandru Marin, Marketing Director Trust Expert.

Team

Recent Posts

Vom produce drone românești. Protocol semnat între ministere

Ministrul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului, Ştefan-Radu Oprea, şi cel al Cercetării, Inovării şi Digitalizării, Bogdan-Gruia Ivan, au semnat, marţi, un…

10 ore ago

Pi2 a fost aleasă agenția de comunicare pentru Freedom24 în România și Ungaria

Agenția independentă de comunicare Pi2, cu birouri și filiale în Europa Centrală și de Est, a fost selectată să gestioneze…

10 ore ago

Utilizatorii plătesc în medie 12 abonamente pentru serviciile online

În medie, utilizatorii plătesc 12 abonamente online, inclusiv Netflix, Spotify și YouTube Premium – cele mai populare servicii din întreaga…

16 ore ago

Ce cred angajații despre companii. Care sunt cele mai apreciate firme din 2024

JYSK, Phillip Morris, Deichmann, dm drogerie markt și Starbucks sunt cele mai apreciate companii de către propriii angajați, conform “Top…

16 ore ago

Cegeka: Companiile IT trebuie să schimbe mentalitatea și să atragă parteneriate strategice

Piața IT din România trece printr-o perioadă de transformare, iar modelul tradițional de outsourcing, bazat pe externalizarea resurselor umane, începe…

16 ore ago

Danone susține centrele E.G.A.L. care oferă mese calde pentru copiii din zone defavorizate

Danone România s-a alăturat susținerii centrelor de zi E.G.A.L. dezvoltate de Societatea Națională de Cruce Roșie, susținând continuarea activității din…

17 ore ago