Marketing Stiri

Trucuri pentru imagini reusite

4 aug. 2015 2 min

Trucuri pentru imagini reusite

Reading Time: 2 minute

15 castigatori de pe pagina de Facebook Lipton Ice Tea, care au raspuns provocarii lansate de brand si au refacut diferite secvente din spotul Lipton – “Mi-e vara”, au aflat de la Antonia, Iulian Moga si Gabriel Hennessey cateva secrete si trucuri pentru filmarea unui spot si a unui videoclip, dar si pentru o sedinta foto reusita.

Iulian Moga, Antonia, Gabriel Hennessey
Iulian Moga, Antonia, Gabriel Hennessey

Cum se realizeaza un material video de succes?

“Trebuie sa selectezi intotdeauna ideile in care crezi si sa le modelezi dupa propria viziune. De exemplu, pentru mine este deja al doilea an in care colaborez cu Lipton Ice Tea pentru filmarea spot-ului comercial si intotdeauna am ales alaturi de echipa Lipton cele mai potrivite locatii si modalitati de a exprima energia brandului. O zi de filmare cu Lipton te duce cu gandul la vacanta”, a povestit Iulian Moga.

Ce inseamna o sedinta foto profesionista?

“Este important pentru model sa se simta cat mai comod cand lucreaza cu tine si sa aiba incredere in abilitatile tale. Atat timp cat modelul stie ca va arata bine in fotografiile tale, ele se vor ridica la nivelul asteptarilor”, a spus Gabriel Hennessey.  

Antonia a vorbit din perspectiva artistului care colaboreaza atat in realizarea unui videoclip, a unui spot TV, cat si a unei sedinte foto profesioniste. Despre filmarea spotului Lipton din aceasta vara, Antonia a declarat: “Am baut mult Lipton si ne-am distrat. Imi place sa lucrez cu Iulian. El poate parea strict cateodata, insa rezultatul final este mereu unul de calitate”. Despre sedintele foto alaturi de Gabriel, Antonia spune: “M-am simtit intotdeauna cea mai frumoasa cand am lucrat cu Gabriel. Se vede ca isi face job-ul cu pasiune si ca este intr-adevar un profesionist, ceea ce iti ofera incredere”.

Participantii la eveniment au putut pune imediat in practica sfaturile primite de la cei trei invitati, in diverse exericitii foto si video. Pentru exercitiul video, fanii au realizat un ”drinking shot” (cadru ce surprinde un personaj in timp ce consuma produsul), reinterpretand in propria viziune creativa aceasta secventa din spotul Lipton. Pentru exercitiul foto, acestia au realizat fotografii ce ilustreaza tema “Mi-e vara” – starea de vacanta in oras. Rezultatele pot fi vazute pe pagina de Facebook a Lipton Ice Tea.

La finalul verii, fanii brandului Lipton vor putea participa la pertecerea ce incheie campania #mievara, alaturi de Antonia, imaginea Lipton Ice Tea in Romania anul acesta.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: