Trifoiarul cu Noroc
Reading Time: < 1 minutBergenbier si Leo Burnett Group au lansat un nou spot pentru marca de bere Noroc, continuand directia strategica a brandului “Gustul mestesugit, nu nimerit”.
Dupa ce, in 2014, Potcovarul a dezvaluit secretul potcoavelor norocoase, acum publicul face cunostinta cu Trifoiarul, care are misiunea sa obtina trifoiul cu patru foi.
Echipa care a contribuit la realizarea proiectului:
Din partea Leo Burnett Group: Adina Teodorescu (Senior Copywriter), Dinu Gojan (Senior Art Director), Victor Stroe (Planning Director), Sorin Deleanu (A/V Production Manager), Adi Vlad (Illustrator), Cristian Buha (Brand Communication Manager), Razvan Capanescu (Chief Creative Officer).
Din partea Bergenbier S.A.: Anca Stoica (Brand Manager), Teodora Agafitei (Jr. Brand Manager), Mihai Bonca (Marketing Director).
Noroc este o marca de bere din categoria segmentului economic, aflata in portofoliul Bergenbier S.A. si lansata in anul 2000.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz