Gică Hagi a marcat nu doar în „Ultimul Meci” jucat sâmbătă (25 mai) pe Arena Națională, unde a dat echipei adverse, World Stars, un gol foarte important pentru victoria de 3-2 a tricolorilor, ci și în licitația aniversară cu același titlu, care a avut loc în seara din ajun, la Hotel Radisson Blu din Capitală, unde a fost din nou „rege”.
În cadrul acestui eveniment caritabil, organizat de Bazar Production în parteneriat cu A10 by Artmark, au fost scoase la vânzare o parte din tricourile fotbaliștilor legendarului meci, iar cel cu numărul 10 și cu numele Hagi a înregistrat un record impresionant, fiind adjudecat cu 30.000 de euro. Următoarele poziții în acest „clasament” sunt deținute de tricourile lui Rivaldo, inscripționat de asemenea cu 10 și care a fost cumpărat cu 16.000 de euro, și Jose Mourinho, antrenorul echipei World Stars, purtând numărul 1 și pentru care s-a oferit suma de 16.000 de euro. Pe locul 4, la egalitate, s-au adjudecat tricourile lui Gheorghe „Gică” Popescu, cu numărul 6, și al lui Florin Răducioiu, care a purtat numărul 9, iar pe locul 5 se află tricoul de joc al lui Dan Petrescu (cu numărul 2), achiziționat cu 9.500 de euro. Puteți vedea cu cât s-au adjudecat celelalte tricouri ale primei părți a licitației „Ultimului Meci” aici.
Acesta este un top provizoriu, însă, căci licitația continuă! A mai rămas partea a II-a a licitației caritabile, alcătuită din 23 de tricouri ale „Ultimului Meci”, care se pot întâlni cu cei dornici să le colecționeze în următorul eveniment al Casei de licitații A10 by Artmark, intitulat „Legends” și programat pentru vineri, 31 mai, de la ora 12.00, exclusiv online. Fie că au luat parte la prima licitație, fie că vor participa la cea de la finalul săptămânii, tricourile echipelor Generația de Aur și World Stars pot fi admirate la Galeriile Artmark (str. C.A. Rosetti nr. 5), timp de câteva zile, cu intrare liberă, începând de mâine, marți, 28 mai, în intervalul orar 10.00-20.00, până vineri la 12.00, când începe Licitația de Sport.
Atât în expoziție, cât și în licitație sunt prezente chiar tricourile purtate de jucătorii celor două echipe care și-au disputat „Ultimul meci” – Generația de Aur și World Stars, toate fiind semnate imediat după închiderea partidei de pe Arena Națională.
Profiturile obținute din vânzarea tricourilor de la „Ultimul meci” vor fi donate proiectului „Școlile Generației de Aur”, care sprijină financiar toate instituțiile de învățământ în care s-au format cei 25 de membri ai Naționalei care acum exact 30 de ani, în 1994, reușea la Campionatul Mondial de Fotbal (disputat atunci în S.U.A.) o performanță neegalată: atingerea sferturilor de finală. Prima parte a licitației a reușit să adune, din vânzarea tricourilor „Ultimului Meci”, 166.750 de euro. „Le mulțumesc de pe acum tuturor celor care se vor alătura și vor contribui la un viitor mai bun pentru copiii care vor învăța în școlile în care am învățat eu și colegii mei”, a declarat Gică Popescu, fostul căpitan al României și al Barcelonei.
„Legends. Licitație de Sport, Muzică și Obiecte de Colecție Contemporane”, în care sunt disponibile tricourile „Ultimului meci”, cuprinde numeroase alte articole din cultura pop urbană și mai are încă trei secțiuni caritabile: „Naționala culturii” (organizată împreună cu Federația Română de Fotbal), „Best of Brukenthal” (organizată împreună cu Muzeul Național Brukenthal din Sibiu) și „Ajută o mamă să se ridice din nou!” (organizată împreună cu Fundația de Inovații Sociale Regina Maria).
Doar una din șase (16%) dintre cele mai mari companii din lume este, în prezent, pe drumul corect pentru a…
Guvernul României a confirmat intenția sa de a achiziționa 32 de aeronave Lockheed Martin F-35 Lightning II de generația a…
Evenimentul emblematic al revistei Haute Culture, Gala The Culture of Luxury, în cadrul căreia sunt celebrate personalități și proiecte remarcabile,…
O recomandare care să-ți aducă înapoi 5% din valoarea cumpărăturilor la POS timp de o lună? Da, dar numai cu…
După expirarea perioadei inițiale a unui contract încheiat cu un furnizor de servicii de comunicații electronice, utilizatorii finali pot opta…
Peste 1300 de organizații neguvernamentale active din România au adresat astăzi o scrisoare deschisă partidelor politice, solicitându-le să își asume…