Stiri

Trendyol, platforma de ecommerce din Turcia, deschide la București un hub pentru Europa Centrală și de Est

Reading Time: < 1 minut

Trendyol, decacornul turcesc specializat în comerț electronic, deschide la București un hub pentru Europa Centrală și de Est. Depozitul din România, pentru care va angaja circa 250 de persoane, va deveni operațional, în 2025. De asemenea, compania cu sediul în Istanbul intenționează să integreze vânzători locali pe marketplace-ul său în plină expansiune, până la finalul acestui an. 

Suntem încântați să punctăm o lansare de succes în România. Suntem mulțumiți de progresul înregistrat și deosebit de mândri că putem oferi o gamă largă de produse în tendințe, la prețuri accesibile, clienților din întreaga țară. În anul următor, ne angajăm să extindem și mai mult oferta Trendyol pe piața locală, să deschidem un birou în București și un depozit regional, dar și să integrăm vânzători locali și regionali pe platformă, respectându-ne în același timp angajamentele de sustenabilitate”, a declarat azi Çağlayan Çetin, President, Trendyol Group, în cadrul unei întâlniri cu presa.

500.000 de clienți în România

Trendyol a lansat aplicația în limba română în ianuarie 2024 și a înregistrat rapid cea mai rapidă creștere de pe piețele din Europa Centrală și de Est (CEE), ajungând la 500.000 de clienți în România până în prezent. De la lansarea pe piața locală, Trendyol a vândut în România peste 3 milioane de articole vândute, au precizat oficialii companiei.

Trendyol  oferă săptămânal o selecție de peste 2,5 milioane de produse de la branduri turcești, printre care Koton, DeFacto, Altınyıldız, LC Waikiki, Mavi, precum și de la branduri globale.

Alibaba, acționar majoritar

Evaluată la peste 16 miliarde de dolari, Trendyol a devenit primul decacorn din Turcia. După investiții în 2018 și 2020, gigantul chinez Alibaba Group a devenit cel mai mare acționar al companiei, deținând 75% din acțiuni.

Alex Rădescu

Recent Posts

Proiectul românesc VR ce redă încrederea în umanitate, selectat la Geneva Digital Market 2024

Printre cele 15 proiecte inovatoare din întreaga lume selectate în acest an la Geneva Digital Market, în cadrul XR Coproduction…

o oră ago

DIGI s-a lansat și în Portugalia cu prețuri foarte mici. Se pregătește lansarea din Belgia

Din 4 noiembrie, DIGI inaugurează operațiunile comerciale în Portugalia cu o gamă extinsă de servicii dedicate utilizatorilor persoane fizice: internet…

2 ore ago

KUBIS anunță consolidarea echipei prin numirea lui Andrei Nica, Executive Creative Director, și a Biancăi Naumovici, Client Service Director

Agenția independentă de publicitate KUBIS și-a întărit departamentele de creație, respectiv client service, prin numirea lui Andrei Nica în funcția…

2 ore ago

Irina Ricciardi, consultant de imagine: „Au început să rezoneze cu mesajul meu antreprenorii care conștientizează importanța imaginii lor personale pentru business-ul lor”

La scurt timp după ce a absolvit cursurile Institutului European de Design din Milano și ale unei academii de profil,…

3 ore ago

Efectul Black Friday: „Anul trecut, stocul pregătit pentru produsul-vedetă s-a epuizat în 5 minute”

După câteva luni de pregătiri, care debutează în luna august, Karla Balint, fondatoarea KA&MA Trading, și echipa ei erau pregătiți…

5 ore ago

Filmele de festival în cinematografe în cadrul Mastercard Festival Selection

Între 14 și 17 noiembrie, Mastercard întinde covorul roșu la cinema Victoria din Cluj-Napoca pentru a oferi cinefililor oportunitatea de…

17 ore ago