Trendyol, platforma de ecommerce din Turcia, deschide la București un hub pentru Europa Centrală și de Est
Reading Time: < 1 minutTrendyol, decacornul turcesc specializat în comerț electronic, deschide la București un hub pentru Europa Centrală și de Est. Depozitul din România, pentru care va angaja circa 250 de persoane, va deveni operațional, în 2025. De asemenea, compania cu sediul în Istanbul intenționează să integreze vânzători locali pe marketplace-ul său în plină expansiune, până la finalul acestui an.
”Suntem încântați să punctăm o lansare de succes în România. Suntem mulțumiți de progresul înregistrat și deosebit de mândri că putem oferi o gamă largă de produse în tendințe, la prețuri accesibile, clienților din întreaga țară. În anul următor, ne angajăm să extindem și mai mult oferta Trendyol pe piața locală, să deschidem un birou în București și un depozit regional, dar și să integrăm vânzători locali și regionali pe platformă, respectându-ne în același timp angajamentele de sustenabilitate”, a declarat azi Çağlayan Çetin, President, Trendyol Group, în cadrul unei întâlniri cu presa.
500.000 de clienți în România
Trendyol a lansat aplicația în limba română în ianuarie 2024 și a înregistrat rapid cea mai rapidă creștere de pe piețele din Europa Centrală și de Est (CEE), ajungând la 500.000 de clienți în România până în prezent. De la lansarea pe piața locală, Trendyol a vândut în România peste 3 milioane de articole vândute, au precizat oficialii companiei.
Trendyol oferă săptămânal o selecție de peste 2,5 milioane de produse de la branduri turcești, printre care Koton, DeFacto, Altınyıldız, LC Waikiki, Mavi, precum și de la branduri globale.
Alibaba, acționar majoritar
Evaluată la peste 16 miliarde de dolari, Trendyol a devenit primul decacorn din Turcia. După investiții în 2018 și 2020, gigantul chinez Alibaba Group a devenit cel mai mare acționar al companiei, deținând 75% din acțiuni.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz