Trendyol a vândut 1.6 milioane de articole la Black Friday în România
Reading Time: 2 minuteTrendyol, unul dintre cele mai importante marketplace-uri internaționale de e-commerce, a vândut 1,64 milioane de articole în prima sa campanie locală de Black Friday, desfășurată între 5 și 10 noiembrie. În această perioadă, platforma a fost accesată de peste 3,2 milioane de vizitatori unici, înregistrând o creștere de aproape 50% față de săptămâna precedentă, în timp ce numărul comenzilor s-a triplat. Mai mult, Trendyol a fost cea mai descărcată aplicație mobilă din România, ocupând prima poziție în principalele magazine de aplicații între 5 și 10 noiembrie.
Vârful comenzilor a fost înregistrat pe 8 noiembrie, cu o creștere de patru ori comparativ cu vinerea precedentă, iar „ora de aur” a campaniei a avut loc în aceeași zi, între orele 21 și 22, când s-au plasat, în medie, aproape 100 de comenzi pe minut.
Cele mai comandate produse de către clienții români au fost puloverele, rochiile și hanoracele. În timpul campaniei de Black Friday, cele mai multe comenzi de pe Trendyol din România au fost plasate din marile centre urbane, cu Bucureștiul pe primul loc, urmat de Cluj-Napoca și Constanța.
„Suntem foarte mulțumiți de succesul primei noastre campanii de Black Friday în România, care a captat clar interesul clienților din întreaga țară. Obiectivul nostru a fost să oferim o experiență de cumpărături atractivă, adaptată unei varietăți de nevoi și așteptări, și suntem încântați că am reușit acest lucru. Succesul campaniei nu ar fi fost posibil fără colaborarea strânsă cu comercianții noștri parteneri, interesul crescut al clienților și eforturile echipei noastre. Vom continua să valorificăm această experiență, oferind consumatorilor o selecție largă de tendințe și branduri la prețuri competitive”, a declarat Irem Yılandil, Head of International Expansion, Trendyol Group.
Campanie de marketing cu Andreea Bălan
Prima campanie de Black Friday a Trendyol în România a fost susținută de o campanie de marketing integrată, desfășurată atât în media tradițională, cât și pe platformele digitale, sub sloganul „Acesta e trendul, acesta e Trendyol”, având-o ca imagine principală pe artista Andreea Bălan.
Promoția de Black Friday a beneficiat și de o strategie puternică de influencer marketing; peste 1.000 de influenceri români au fost activi în această campanie, distribuind un total de 9.000 de stories pe Instagram și Facebook pe toată perioada campaniei, marcând una dintre cele mai mari activări de influenceri din România pentru o campanie de Black Friday din acest an.
Campania de Black Friday la Trendyol va continua cu o a doua ediție, sincronizată cu perioada de Black Friday la nivel internațional, care va avea loc între 26 noiembrie și 1 decembrie, sub denumirea „Black Friday Bestsellers”. Această nouă rundă de reduceri va oferi clienților din România oportunitatea de a beneficia de oferte speciale la produse populare și de a explora o gamă extinsă de branduri și produse.
Trendyol a fost fondat la Istanbul în 2010 și între timp a devenit primul decacorn din Turcia și una dintre cele mai importante platforme de comerț electronic din lume. Marketplace-ul conectează peste 250.000 de comercianți și branduri cu mai bine de 35 de milioane de clienți prin intermediul aplicațiilor dedicate în limbile locale din Turcia, Germania, Azerbaidjan, statele din Golf și, recent, din România, Cehia, Slovacia, Polonia, Ungaria, Bulgaria și Grecia.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz