Lifestyle

Trei noi sortimente de tarte cu fructe proaspete la PAUL, în ediție limitată de vară

Reading Time: 2 minute

PAUL extinde gama de patiserie și produse din meniu și introduce trei sortimente noi de tarte: Tartelette Myrtilles, cu afine, Tartelette aux Fruits, cu un gust intens de zmeură, căpşuni și afine, și Tartelette Framboise Pistache, o tartă ce combină gustul dulce acrișor al zmeurei cu aroma intensă de fistic

Până la sfârșitul lunii septembrie, clienții care achiziționează oricare două tarte din oferta PAUL, vor primi din partea casei o a treia tartă la alegere. Oferta este valabilă în fiecare zi a săptămânii, de luni până duminică, și se aplică la toată gama de tarte cu fructe: Tartelette Myrtilles – un desert delicios cu afine, Tartelette aux Fruits – care mixează aromele dulci-acrișoare ale afinelor, zmeurei și căpșunilor, Tartelette Framboise Pistache – cu cremă de fistic și asezonată cu zmeură, dar și consacratele Tartelette Aux Fraises cu căpşuni și Tartelette Aux Framboises cu zmeură, deja prezente în ofertă.

„PAUL pune la dispoziția clienților o gamă diversificată de sortimente de tarte delicioase și răcoritoare pentru momentele de #joiedevivre din zilele călduroase de vară. Iubitorii de deserturi se pot răsfăța cu produse în ediție limitată disponibile în brutăriile PAUL din București și Constanța”, se arată într-un comunicat al companiei

Campania 2+1 din partea casei la sortimentele de tarte este disponibilă în toate brutăriile PAUL din București și Constanţa, inclusiv în cele de tip chariot, până la sfârșitul lunii septembrie 2023, în limita stocului disponibil.

Cu o tradiție de peste 130 de ani, PAUL are aproape 800 de brutării deschise în întreaga lume. În România, lanțul de brutării PAUL este prezent începând cu anul 2008 și deține actualmente 14 brutării. Acestea se găsesc în București (Dorobanți, Universitate, Afi Palace Cotroceni, Băneasa Shopping City, Piața Romană, Mall Promenada, Mega Mall, ParkLake) și Constanța (City Park Mall). În București există și locații de tip chariot amplasate în București Mall, Bucharest One, Băneasa Shopping City, Sun Plaza și Plaza România.

Gabriel Barliga

Recent Posts

PepsiCo România anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr – cu gust de lămâie

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de…

11 ore ago

Universul Beetlejuice a prins viață cu Fanta The Afterlife Experience, cea mai nouă campanie semnată VML România

Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea filmului Beetlejuice Beetlejuice, o…

12 ore ago

Carnia sărbătorește împlinirea a 30 de ani ai brandului Ana și Cornel cu o campanie semnată FCB Bucharest

O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…

13 ore ago

Vinoteca Românească: Cum a salvat o investiție de 500.000 euro unele dintre cele mai vechi vinuri ale României

Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…

16 ore ago

Kostas Salvaras, noul Area Vice President South-East Europe Cluster al Philip Morris International

De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…

16 ore ago

Primul hub de longevitate din România s-a deschis la București, după o investiție de peste un milion de euro

Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…

18 ore ago