PAUL extinde gama de patiserie și produse din meniu și introduce trei sortimente noi de tarte: Tartelette Myrtilles, cu afine, Tartelette aux Fruits, cu un gust intens de zmeură, căpşuni și afine, și Tartelette Framboise Pistache, o tartă ce combină gustul dulce acrișor al zmeurei cu aroma intensă de fistic
Până la sfârșitul lunii septembrie, clienții care achiziționează oricare două tarte din oferta PAUL, vor primi din partea casei o a treia tartă la alegere. Oferta este valabilă în fiecare zi a săptămânii, de luni până duminică, și se aplică la toată gama de tarte cu fructe: Tartelette Myrtilles – un desert delicios cu afine, Tartelette aux Fruits – care mixează aromele dulci-acrișoare ale afinelor, zmeurei și căpșunilor, Tartelette Framboise Pistache – cu cremă de fistic și asezonată cu zmeură, dar și consacratele Tartelette Aux Fraises cu căpşuni și Tartelette Aux Framboises cu zmeură, deja prezente în ofertă.
„PAUL pune la dispoziția clienților o gamă diversificată de sortimente de tarte delicioase și răcoritoare pentru momentele de #joiedevivre din zilele călduroase de vară. Iubitorii de deserturi se pot răsfăța cu produse în ediție limitată disponibile în brutăriile PAUL din București și Constanța”, se arată într-un comunicat al companiei
Campania 2+1 din partea casei la sortimentele de tarte este disponibilă în toate brutăriile PAUL din București și Constanţa, inclusiv în cele de tip chariot, până la sfârșitul lunii septembrie 2023, în limita stocului disponibil.
Cu o tradiție de peste 130 de ani, PAUL are aproape 800 de brutării deschise în întreaga lume. În România, lanțul de brutării PAUL este prezent începând cu anul 2008 și deține actualmente 14 brutării. Acestea se găsesc în București (Dorobanți, Universitate, Afi Palace Cotroceni, Băneasa Shopping City, Piața Romană, Mall Promenada, Mega Mall, ParkLake) și Constanța (City Park Mall). În București există și locații de tip chariot amplasate în București Mall, Bucharest One, Băneasa Shopping City, Sun Plaza și Plaza România.
PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de…
Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea filmului Beetlejuice Beetlejuice, o…
O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…
Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…
De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…
Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…