Companii

Tranzacție pe piața jocurilor de noroc: cehii de la EMMA Capital Group preiau Get’s Bet și Club King

Reading Time: 2 minute

EMMA Capital Group a finalizat cu succes negocierile pentru a achiziționa o participație de 67% ale companiilor Get’s Bet și Club King care activează piața românească de jocuri de noroc.  

Grupul de companii Get’s Bet este prima achiziție a EMMA Capital în sectorul jocurilor de noroc din România. În calitate de acționar majoritar, EMMA Capital a decis să păstreze în funcție conducerea actuală, iar alături de aceasta va suplimenta câteva poziții manageriale pentru a consolida și mai mult expertiza și excelența operațională.

„Fiind prima noastră achiziție pe piața jocurilor de noroc din România, ne-am propus să ne punem resursele și expertiza în spatele unei companii cu un potențial de creștere puternic pe piața locală. De asemenea, am evaluat cu atenție interacțiunea noastră foarte bună cu actuala conducere pentru a ne asigura că deciziile operaționale coincid cu obiectivul nostru comun de a deveni unul dintre liderii pieței de jocuri de noroc din România.”

Pavel Horak, directorul de investiții al EMMA Capital

Get’s Bet și Club King sunt companii românești de pariuri sportive și cazinouri, fondate în 1993 și 2004 de omul de afaceri Sandu Ghețu. Pe piața românească, acestea operează peste 1.000 de locații de vânzare cu amănuntul de pariuri sportive și jocuri de noroc, având și o prezență online în creștere.

Grupul de companii Get’s Bet a crescut rapid în ultimii ani, extinzându-și atât prezența în retail, cât și în online. La baza acestei creșteri rapide stau o platformă proprie, o echipă extinsă și o agilitate excepțională. Parteneriatul își propune să consolideze poziția grupului în sectorul jocurilor de noroc din România, utilizând în același timp experiența îndelungată a EMMA Capital pentru a impulsiona jocurile online și a crea o platformă pe care jucătorul român să o aleagă cu întâietate.

„Așteptăm cu nerăbdare această nouă eră pentru Get’s Bet alături de EMMA Capital. Experiența vastă și palmaresul dovedit al EMMA în sectorul jocurilor de noroc vor ajuta grupul nostru să crească și să ne consolideze poziția pe piața din România.”

Cristian Roman, CEO Get’s Bet

Roberto și Filippo Musneci au intermediat tranzacția, EY și Stoica & Asociații au oferit consultanță cumpărătorilor, iar Laurențiu Ispir și BD Attorneys au consultat vânzătorii.

EMMA Capital este un holding privat de investiții, fondat în 2012 de Jiří Šmejc. În ultimii ani, s-a concentrat în principal pe piețele din Uniunea Europeană, dar este prezentă și pe alte piețe din Europa și Asia. De obicei, joacă un rol activ în companiile în care dobândește o participație, contribuind la gestionarea, dezvoltarea și la o eventuală restructurare a acestora. Prioritatea de investiție a EMMA este reprezentată de companiile de retail și de cele orientate către clienți. EMMA Capital deține și Premier Energy, al treilea mare distribuitor și furnizor de infrastructură de gaze naturale din România.

Foto 137528650 / Business © motortion | Dreamstime.com

Gabriel Barliga

Recent Posts

Moroccanoil a lansat în România gama de colorare a părului Color Rhapsody Ultimates și cea de îngrijire a scalpului

Moroccanoil, lider în îngrijirea părului inspirată de puterea uleiului de argan, a lansat în România noua gamă de colorare profesională…

2 ore ago

Proiectul „Culture & Cultures. Connecting the Dots” lansează turul audio al satului Biertan de Ziua Patrimoniului Mondial UNESCO în România

Asociația Designers, Thinkers, Makers continuă și în 2024 programul său complex, pe termen lung, dedicat revitalizării culturale, realizând alături de…

2 ore ago

Studiu Offerista: 72% din români sunt îngrijorați de creșterea prețurilor și vor aloca un buget mai mic per achiziție de sărbători

Sărbătorile sunt prilej de întâlniri cu cei dragi, dar și una dintre cele mai intense perioade de cumpărături de pe…

3 ore ago

Vodafone și Oxygen câștigă distincțiile Comunicatorul anului în gaming și Agenția anului la Gaming Video Awards 2024

Gaming Video Awards, competiția care premiază cel mai bun conținut video de gaming pe care streamerii și brandurile îl creează…

3 ore ago

București, gazda unei noi ediții a evenimentului „Inspiring Women in Business”

La French Tech București anunță organizarea celei de-a treia ediții a evenimentului „Inspiring Women in Business”, care va avea loc…

3 ore ago

HOTT – un nou partener creativ de business pe segmentul influencer marketing

Lansarea diviziei de influenceri HOTT – House of Talents & Trends readuce în prim-plan statutul influencerului în campaniile de comunicare.…

4 ore ago