Transformarea este legata de avansul tehnologic
Reading Time: 2 minuteCu ce provocari se confrunta, care sunt transformarile prin care a trecut piata si care sunt calitatile care “se cer” acum unui om de PR? I-am invitat pe reprezentantii agentiilor care au participat in mod activ la realizarea studiului Biz & Unlock Market Rearch la un exercitiu de analiza a industriei de PR.
Tereza Tranakas, Managing Partner, Oxygen
Varsta: 36 de ani
Experienta in industria de comunicare: 17 ani
Studii absolvite: Bachelor of Arts (Jurnalism) – Universitatea Maryland (SUA); MBA – WU Executive Academy (Viena)
A fondat in 2008 Oxygen, agentie de consultanta in comunicare integrata. In 2014, agentia a continuat investitiile in extinderea echipei, training, in unelte de monitorizare si analiza, precum si mutarea intr-un nou sediu. Totodata, s-a concentrat pe diversificarea portofoliului si a inceput un proces de repozitionare care vizeaza axarea agentiei pe servicii in mediul digital.
Provocarea: Provocarea sau mai bine spus oportunitatea care se intrevede pentru industria de comunicare este legata de abilitatea agentiilor de a castiga o cota mai mare de piata din sfera social media si digital. In relatia cu clientii, provocarile raman in continuare cele legate de o remunerare adecvata pentru serviciile prestate.
Transformarea: Transformarea care a afectat intreaga piata de comunicare la nivel local si global este legata de avansul tehnologic si implicit provocarile si oportunitatile aferente.
De ce are nevoie un om de PR? Pe langa multe alte aptitudini care sunt vitale unui profesionist de PR (comunicare corporate, comunicare interna, CSR, management de proiect managementul schimbarii), niste “must haves” in contextul actual ar fi: cunostinte aprofundate de digital si social media, capacitate de analiza si dezvoltare si management de continut video – foto – text.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz