Transformare necesara: trecerea la cifre
Reading Time: 2 minuteCu ce provocari se confrunta, care sunt transformarile prin care a trecut piata si care sunt calitatile care “se cer” acum unui om de PR? I-am invitat pe reprezentantii agentiilor care au participat in mod activ la realizarea studiului Biz & Unlock Market Rearch la un exercitiu de analiza a industriei de PR.
Tudor Daescu, General Manager, Daescu Bortun Olteanu
Varsta: 38 de ani
Experienta in industria de comunicare: 15 ani
Studii: Universitatea Romano-Americana – Facultatea de Management
Conduce Daescu Bortun Olteanu, agentie in care este si actionar alaturi de Andrei Bortun si Bogdan Theodor Olteanu. Agentia face parte din grupul de comunicare Millenium People si functioneaza sub acest nume din 2014, anul in care s-a finalizat si a fost facuta publica fuziunea dintre agentiile Bortun Olteanu si Public Relations People.
Provocarea: Recrutarea de oameni valorosi este poate cea mai mare provocare a industriei de PR din Romania la ora actuala, urmata apoi de cea de retentie, iar in ceea ce priveste relatia cu clientii, cea mai mare provocare tine de perceptie. Oamenii de PR sunt priviti mai mult ca executanti, mai putin drept consultanti. Vina o poarta in primul rand industria.
Transformarea: Nu stiu daca este transformarea prin care deja a trecut. Dar cu siguranta exista o transformare necesara: trecerea la cifre.
De ce are nevoie un om de PR? Dincolo de aptitudinile specifice consultantului in comunicare, omul de PR ar trebui sa si le insuseasca si pe cele ale unui om de vanzari.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz