Marketing

Transfer de brand

11 nov. 2014 2 min

Transfer de brand

Reading Time: 2 minute

Incepand cu 1 ianuarie 2015, in Romania, brand-ul Saatchi & Saatchi va fi consolidat sub o singura entitate legala, Lion Communication SA, al carui actionar majoritar este Publicis Groupe.

Aceasta entitate legala va include cele trei branduri ale grupului, si anume: Publicis, Leo Burnett si Saatchi&Saatchi. Dupa data de 1 ianuarie 2015, agentia si echipa conduse de Radu Florescu vor continua sa functioneze ca entitate independenta, pastrandu-si portofoliul de clienti.

Florescu

Decizia Publicis Groupe face parte din strategia globala de a consolida brandurile sub o singura entitate legala detinuta majoritar de Publicis si de a asigura integrarea si cooperarea regionala pe pietele unde actioneaza.

“Am avut o relatie foarte buna cu Centrade Saatchi & Saatchi si Radu Florescu. Decizia noastra nu reflecta sub nici o forma eventuale nemultumiri fata de performantele agentiei, care a gestionat o gama larga de clienti si a purtat numeleSaatchi & Saatchi in mod admirabil. Grupul Publicis va continua parteneriatul cu fratii Florescu in cazul Zenith Media”, a declarat Justin Billingsley, COO pentru Saatchi & Saatchi EMEA.

“Perioada in care am fost afiliati la reteaua Saatchi &Saatchi a fost foarte placuta si le dorim success pe mai departe. Referitor la operatiunile grupului nostru, nu se va schimba nimic nici pentru clienti, nici pentru angajati. Suntem increzatori ca agentia noastra va continua sa creasca. In prezent, avem 70 de oameni bine pregatiti si ne asteptam ca echipa formata din aceiasi 70 de oameni sa ramana la dispozitia clientilor nostri si in 2015”, a declarat Radu Florescu, CEO Centrade Saatchi&Saatchi.

Publicis Groupe este unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare, cu o gama larga de servicii si expertize: servicii digitale (DigitasLBi, Razorfish, Rosetta, VivaKi, Nurun), publicitate (BBH, Leo Burnett, PublicisWorldwide, Saatchi & Saatchi), relatii publice, comunicare corporate si evenimente (MSLGROUP), strategie de media, planificare si achizitii media (Starcom MediaVest Group si ZenithOptimedia), healthcare communications, prin Publicis Healthcare CommunicationsGroup (PHCG), si productie, prin Prodigious. Prezent in 108 tari, Publicis Groupe are angajati 63.000 de profesionisti.

Centrade si-a deschis operatiunile pe piata romaneasca in 1992 si, de atunci s-a remarcat prin numeroase proiecte: prima campanie publicitara sustinuta de o celebritate, lansarea primei companii de telefonie mobila, in Romania (Dialog/Orange), lansarea celui mai mare program dedicat copiilor institutionalizati (Casa de copii nu e acasa), introducerea pe piata romaneasca a conceptului de shopper marketing si folosirea pentru prima data in Romania a tehnicii “Tribe” pentru generarea de idei. In ultimii cativa ani, echipa Centrade a castigat peste 40 de premii la festivaluri de creatie precum Cannes LIONS (alaturi de Saatchi Germania), Clio Awards, New York Film festival, Golden Drum, EFFIE,World Luxury Awards si altele.

Centrade a initiat parteneriate cu ONG-uri precum United Way, Fundatia Principesa Margareta, ASEBUSS, AIESEC, Junior Achievement, OvidiuRo si RFK Speak the Truth for Power sustinand eforturile acestora de a sprijini comunitatea locala.

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: