TraLaLa, liderul din România în producția de conținut educativ și de entertainment pentru copiii de vârstă preșcolară, continuă demersul educațional prin lansarea postului de televiziune TraLaLa. Acest proiect apreciat de întregi generații de copii, părinți și educatori, a fost licențiat de către CNA, în decembrie 2020, obținând autorizarea în octombrie 2021.
Alexandru Badan, fondator TraLaLa: “TraLaLa TV emite și sunt foarte bucuros să spun că au început discuțiile cu distribuitorii de televiziune prin cablu. Semnalul este deja în Interlan TVX, emitem redundant atât SD cât și HD. Consider că este o oportunitate extraordinară pentru RDS-RCS, pentru Vodafone si pentru Orange să retransmită gratuit un post validat anterior de publicul român, un post pe care ei îl cer, un conținut pe care îl consumă în alt mediu, în digital. Ei vor putea duce cântecele și animațiile noastre în toate colțurile țării, și la acei copii care nu au internet, și în acele grădinițe sau școli care nu au tablete dar poate au cablu TV. De-abia așteptăm să răspundem tuturor fanilor care ne întreabă pe ce canal suntem pe telecomanda lor!“
Conceptul care îmbină entertainmentul cu educaționalul, concept care a generat zeci de miliarde de vizualizări pe YouTube, se desăvârșește în prima stație de televiziune românească pentru copii. 100% animație, 100% muzică, 100% sigur pentru copii, într-o grilă de programe atent gândită.
Referitor la structura programului TraLaLa TV fondatoarea brandului TraLaLa, Cristina Badan precizează că “se bazează pe programul zilnic ideal al unui preșcolar, de aceea sunt foarte bine gandite plasările de programe. Dimineața începe cu melodii educative dar dinamice, care încurajează la mica înviorare, iar după-amiază emisiunile vor permite copiilor să se odihnească puțin, mai ales că vor avea si o oră de engleză. Programul de seară va descărca energia de peste zi a celor mici și îi va pregăti pentru seară. Începând cu ora 21:00, cântecele TraLaLa, atât de îndrăgite de către copii și părinți, îi va ajuta pe cei mici să adoarmă.”
Cele 5 milioane de abonați și numărul mare de vizualizări înregistrate sunt garanția succesului noului post TV românesc.
Valentin Pintilescu, development manager: “Orice părinte de copil preșcolar știe de TraLaLa, de Elefantul Cici, de Zigaloo sau de bebelușul care ne reprezintă. Milioanele de fani cer melodiile și animațiile care ne-au consacrat pe toate mediile în care este prezent părintele și cel mic. Construirea conceptului pentru TV redefineste un ecosistem educativ integrat care cuprinde YouTube, platformele de streaming audio gen Spotify sau iTunes, aplicațiile pentru mobil Android si iOS. Rezultatele nemaipomenite pe care le-am înregistrat în mediul digital suntem siguri că le vom reproduce și în TV ”.
Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…
Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…
Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…
Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…
Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…
Banca Europeană de Investiții (BEI) acordă un împrumut de 200 de milioane de euro distribuitorului român de energie Delgaz Grid…