Business

Tractoare pentru fermele de familie, produse în România

Reading Time: < 1 minut

Cel mai important producător de tractoare din România, IRUM Reghin, lansează trei noi modele de tractoare agricole, destinate fermelor de familie. Acest demers face parte din strategia companiei transilvănene de susținere a relansării agriculturii românești.

Tractorul IRUM TAG 3100 va avea 30 de cai-putere, modelele IRUM TAG 5025 C – 5025 CH vor avea 47 de cai-putere, iar modelele IRUM TAG 6225 C – 6225 CH vor avea 60 de cai-putere. Prețurile acestor tractoare vor fi cuprinse între 10.000 și 20.000 de euro.

”Noile tractoare IRUM sunt destinate mai ales fermelor de familie. Inițiativa de a dezvolta aceste modele contribuie la susținerea dezvoltării durabile a agriculturii românești. Prioritatea Organizației pentru Alimentație și Agricultură din cadrul ONU, dar și cea asumată de Ministerul Agriculturii este tocmai dezvoltarea fermelor de familie, iar contribuția noastră la susținerea acestei inițiative este reprezentată de producția de tractoare românești, la prețuri corecte, echipate cu multă grijă față de mediu”, spune Mircea Oltean, CEO IRUM Reghin.

IRUM a lansat, în 2018, noul tractor agricol românesc, după o pauză de mai bine de 10 ani, conceput și produs la Reghin, modelul TAGRO. Compania are peste 500 de angajați, care lucrează în producție, dar și în cadrul Centrului de Cercetare și Dezvoltare Tractoare Agricole și Forestiere IFOR. Compania din Reghin, fondată în urmă cu 67 de ani, a intrat într-o nouă etapă de dezvoltare, în ultimele două decenii. IRUM Reghin are un sistem integrat de producție, care include departamente de turnătorie, debitare, tratament termic sau prelucrări mecanice cu comandă numerică.

Alex Rădescu

Recent Posts

CPE România anunță achiziționarea integrală a acțiunilor de la Custom Group

CPE România, lider global în soluții de tehnologie pentru retail, aviație și logistică, anunță cu mândrie o etapă de transformare…

17 minute ago

Creștere uriașă a comenzilor de Black Friday. Topul produselor în primele 30 de minute

Cea de-a 14-a ediție a celui mai așteptat eveniment de shopping din an, Black Friday, a început la ora 7:15…

42 de minute ago

PepsiCo România anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr – cu gust de lămâie

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de…

14 ore ago

Universul Beetlejuice a prins viață cu Fanta The Afterlife Experience, cea mai nouă campanie semnată VML România

Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea filmului Beetlejuice Beetlejuice, o…

15 ore ago

Carnia sărbătorește împlinirea a 30 de ani ai brandului Ana și Cornel cu o campanie semnată FCB Bucharest

O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…

16 ore ago

Vinoteca Românească: Cum a salvat o investiție de 500.000 euro unele dintre cele mai vechi vinuri ale României

Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…

19 ore ago