TPS Engage se extinde în Coreea de Sud
Reading Time: < 1 minutStartup-ul românesc TPS Engage, cel mai mare marketplace contextual pentru Digital Out of Home (DOOH) din CEE, se numără printre cele 40 de startup-uri din toată lumea selectate de guvernul sud-coreean pentru a participa într-un program de localizare.
Programul dezvoltat de Coreea de Sud va asigura TPS Engage cu suportul tehnic și financiar pentru dezvoltarea businessului în Asia, iar în primă fază în Seul, cu scopul stabilirii unei companii cu sediul în Coreea de Sud. Prima fază a programului durează patru luni, iar în urma deciziei fiecărui startup si a juriului local, companiile vor primi suport și pentru următoarea perioadă.
„Asia a fost dintotdeauna o piață extrem de interesantă pentru noi, însă știam că avem nevoie de suport local pentru a ne putea dezvolta cu viteza pe care ne-o dorim și pe care am reușit s-o atingem în România și CEE. Din fericire, Coreea de Sud e în poziția perfectă pentru a ne oferi acest suport”, a declarat Matei Psatta, co-fondator și CMO TPS Engage
TPS Engage este o companie internațională parte din acceleratorul global Techstars, specializată în tehnologie dinamică pentru ecrane digitale outdoor și indoor. TPS Engage reinventează outdoor-ul digital printr-o platformă de tip marketplace accesibilă companiilor de orice dimensiune.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz