TPS Engage oferă statistici live despre COVID-19 pe ecranele outdoor digitale din România
Reading Time: < 1 minutTPS Engage, platformă conectată în diferite rețele de ecrane digitale indoor și/sau outdoor din orașe, țări și continente diferite, afișează pe ecranele din rețeaua sa date oficiale actualizate în timp real legate de noul coronavirus în timp real.
„Cu ajutorul celor de la Code4Romania preluăm date oficiale legate de coronavirus pe care le updatăm automat ăn timp real pe ecrane. În acest moment, mesajele rulează la metrou (rețeaua Blitz), în Veranda Mall și pe ecranul The Light de pe Iuliu Maniu”, a declarat pentru Biz Matei Psatta, cofondator și Chief Marketing Officer la TPS Engage.
Datele sunt preluate automat direct de pe DateLaZi.ro, care este o sursă oficială pentru astfel de informații. Actualizarea lor se realizează automatizat de cătra software-ul TPS Engage.
Compania românească a adaptat soluția comercială, care permite brandurilor să ruleze reclame contextuale pe diferite „triggere”, de la vreme, oră, până la Google Analytics sau vânzări), și o oferă gratuit guvernelor. Acum, TPS Engage se află în discuții cu autorități din Asia și SUA pentru implementarea soluției.
TPS Engage are acces în acest moment la peste 100.000 de ecrane digitale outdoor din SUA, Europa, Asia și Africa, platforma sa de tip marketplace oferind companiilor de orice dimensiune acces la acestea în timp real. Startup-ul românesc se află în prezent în faza a doua a unui program de accelerare în Coreea de Sud.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz