Marketing

Top PR România se lansează la PR & WEB 2016

14 sept. 2016 2 min

Top PR România se lansează la PR & WEB 2016

Reading Time: 2 minute

Ajunsă la cea de-a șasea ediție, PR & WEB 2016, conferința Biz dedicată industriei de PR și comunicare, va avea loc pe 26 octombrie la Hotel Intercontinental din București și va găzdui în exclusivitate lansarea studiului realizat în parteneriat cu Unlock Market Research.  

Studiul reprezintă o radiografie a industriei de PR din România ce ia în calcul atât indicatori de business, cât și indicatori calitativi ce rezultă din analiza așteptărilor și a percepțiilor pe care  clienții serviiciilor de PR le au față de agențiile de comunicare cu care lucrează.

Studiul este realizat în două etape. Prima etapă constă în colectarea de date de la agenții de PR și de pe Ministerul Finanțelor, iar a doua etapă constă în evaluarea activității agențiilor prin măsurarea a patru dimensiuni (capacitatea de analiză, creativitatea, capacitatea de implementare, capacitatea de raportare) și măsurarea percepției clienților privind satisfacția, recomandarea și performanța agențiilor cu care au lucrat.  

Primele două sesiuni ale conferinței PR& WEB se vor axa pe două dintre cele mai mari provocări cu care se confruntă la ora actuală profesioniștii industriei de PR: managementului talentelor și măsurarea impactului activității de PR.

Industria de PR se transformă iar provocările cu care se confruntă la ora actuală profesioniștii din industrie nu mai țin doar de educarea pieței, interacțiunea cu clienții sau găsirea locului la masa discuțiilor la nivelul deciziilor luate de top management. Domeniul se redefinește, fapt ce atrage an de an noi provocări și oportunități, dar are și probleme specifice ca orice industrie de sine stătătoare, printre care criza talentelor este una dintre ele. Printre temele de discuție propuse se numără: plan de carieră în PR, angajator vs. angajat în PR, provocările antreprenoriatului în PR, freelancing în PR, între mit și realitate, inflația ”specialiștilor”, provocările PR-ului de nișă.

Cum se definește succesul în PR? Dar eficiența? Și cum pot fi acestea măsurate? Specialiștii care vin la PR & WEB discută despre instrumentele de măsurare care ajută deopotrivă agențiile și clienții să măsoare profitabilitatea investițiilor în PR.

Ziua dedicată PR & WEB se va încheia cu BIZ PR AWARDS GALA 2016, eveniment în cadrul căruia vor fi acordate mai multe premii:

Premiul pentru notorietate în PR
Premiul pentru cea mai bună reputație în PR
Premiul pentru cea mai rapidă ascensiune
Premiul pentru performanţa financiară
Premiul pentru performanţă în PR
Premiul pentru creativitate în PR
Premiul de excelenţă în PR

Mai multe detalii despre PR & WEB, se găsesc pe site-ul dedicat conferinței

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: