MarComm

Top cele mai puternice branduri din lume în 2020

Reading Time: 2 minute

Apple, Amazon și Microsoft sunt cele mai puternice branduri din lume, potrivit celei mai recente ediții a studiului Interbrand Best Global Brands, care evaluează valoarea de brand a companiilor pe baza unei analize cuprinzătoare a mai multor factori, inclusiv performanța financiară, influența brandului în procesul de cumpărare, precum și competitivitatea brandului. Top 10 este completat anul acesta de Google, Samsung, Coca-Cola, Toyota, Mercedes, McDonald`s și Disney.

Spotify, Netflix și Amazon se numără printre brandurile cu cele mai mari creșteri anul acesta, de asemenea, Microsoft a reușit să intre în top 3, cu o creștere de 53% până la valoarea de peste 166 de miliarde de dolari. Samsung se situează pe poziția a cincea, cu o valoare de brand de 62,3 miliarde de dolari, cea mai mare din istoria companiei, și o creștere de 12 ori mai mare decât evaluarea inițială pentru 2020.

Sursa: Interbrand

Ediția de anul acesta a studiului prezintă trei noi intrări în clasament și două reveniri. Instagram (locul 19), YouTube (locul 30) și Zoom (locul 100) au intrat pentru prima dată în top, în timp ce Tesla și Johnnie Walker au revenit. Valoarea de piață a companiei Zoom a crescut cu 389% în ultimele 12 luni, iar încasările au crescut cu 270% în prima jumătate a anului. Instagram și Youtube au intrat în clasament datorită raportărilor financiare îmbunătățite din partea Facebook și Alphabet.

Sursa: Interbrand

Tesla a revenit pe poziția 40, pentru prima dată din 2017, valoarea de piață a companiei crescând cu 769% în  ultimele 12 luni, iar veniturile i-au crescut cu 10% în ultimele 6 luni. Johnnie Walker a revenit, de asemenea, în ciuda faptului că valoarea brandului a scăzut pe fondul impactului produs de Covid-19.

Foto: © Rawpixelimages | Dreamstime.com

Loredana Sandulescu

Recent Posts

Proiectul românesc VR ce redă încrederea în umanitate, selectat la Geneva Digital Market 2024

Printre cele 15 proiecte inovatoare din întreaga lume selectate în acest an la Geneva Digital Market, în cadrul XR Coproduction…

10 minute ago

DIGI s-a lansat și în Portugalia cu prețuri foarte mici. Se pregătește lansarea din Belgia

Din 4 noiembrie, DIGI inaugurează operațiunile comerciale în Portugalia cu o gamă extinsă de servicii dedicate utilizatorilor persoane fizice: internet…

19 minute ago

KUBIS anunță consolidarea echipei prin numirea lui Andrei Nica, Executive Creative Director, și a Biancăi Naumovici, Client Service Director

Agenția independentă de publicitate KUBIS și-a întărit departamentele de creație, respectiv client service, prin numirea lui Andrei Nica în funcția…

50 de minute ago

Irina Ricciardi, consultant de imagine: „Au început să rezoneze cu mesajul meu antreprenorii care conștientizează importanța imaginii lor personale pentru business-ul lor”

La scurt timp după ce a absolvit cursurile Institutului European de Design din Milano și ale unei academii de profil,…

2 ore ago

Efectul Black Friday: „Anul trecut, stocul pregătit pentru produsul-vedetă s-a epuizat în 5 minute”

După câteva luni de pregătiri, care debutează în luna august, Karla Balint, fondatoarea KA&MA Trading, și echipa ei erau pregătiți…

4 ore ago

Filmele de festival în cinematografe în cadrul Mastercard Festival Selection

Între 14 și 17 noiembrie, Mastercard întinde covorul roșu la cinema Victoria din Cluj-Napoca pentru a oferi cinefililor oportunitatea de…

16 ore ago