Top ADC România. Reclamele lunii iunie
Reading Time: 3 minute”Masa lui Caragiale”, episodul 2 al proiectului ”Bucate ca la Carte”, semnat de MullenLowe pentru Cămara Noastră (Lidl) este lucrarea lunii iunie în clasamentul ADC România. Topul adună 11 campanii câștigătoare și 9 agenții și studiouri de creație. Proiectele vorbesc despre responsabilitate și nevoia de a fi precauți, despre seriale online, producții animate, ilustrații și rebranding.
LUCRAREA LUNII
Campania ”Bucate ca la Carte” a câștigat pentru a doua oară Lucrarea Lunii și Locul 1 în categoria Digital în Top 3 ADC 2020. Seria urmărește modul în care scriitorii celebri ai literaturii române prezentau în operele lor bunătăți tradiționale locale.
Echipa creativă: Group Creative Directors Silviu Antohe | Art Director & Mihai Costache | Copywriter și Andra Vlăsceanu | Art Director & Andreea Popa | Senior Copywriter.
DIGITAL
Pe Locul 2 în categorie se află campania de lansare a jocului The Last of Us Part II în România. Pentru a celebra momentul, agenția SmartPoint și brandul PlayStation au creat împreună cu Surorile Osoianu un cover românesc al piesei Through the Valley. Artiștii au interpretat și adaptat soundtrackul cântat de protagonista jocului într-o doină cu accente tradiționale.
Locul 3 al categoriei Digital merge către noul serial online marca MRM//McCann și KFC: The Croppers. Proiectul prezintă aventurile găștii autonumite The Croppers și modul în care cei patru membri pot transforma orice fotografie în postul perfect de Instagram. Echipa creativă este formată din: Group Creative Directors Corina Ion | Head of Art Directors & Ioana Enache | Copywriter.
Mențiunile categoriei Digital:
Catalogul de Furturi – un proiect semnat de Mercury 360 pentru Poliția Română. Campania de conștientizare evidențiază faptul că imaginile postate pe rețelele sociale în timpul pandemiei expun bunurile de valoare din locuințe, atrăgând atenția infractorilor. Echipa creativă: Alexandru Neculae | Senior Art Director & Camelia Grad | Senior Copywriter.
În categoria Digital are Mențiune și campania de rebranding a Centrului Național al Dansului București, semnată de Daniel&Andrew Studio. Centrul a anunțat schimbarea site-ului pe contul de Instagram ca un gest de apropiere adaptată vremurilor de distanțare socială.
Mențiune în categoria Digital are și campania În familie, facem mereu loc, realizată de MullenLowe pentru Lidl România. Spotul prezintă pentru prima dată folosirea tehnologiei 3D pentru o campanie de brand Lidl și o primă colaborare între Carla’s Dreams și Irina Rimes pentru coloana sonoră. Echipa creativă: Andra Vlăsceanu | Art Director & Andreea Popa | Senior Copywriter.
TV
Mențiune în categorie are campania Telekonomie, semnată de Leo Burnett pentru Telekom. Spoturile campaniei prezintă sfaturile pe care Ghiță Ciobanu i le dă prietenului său Niță pentru a-l convinge că portarea la Telekom este soluția cea mai simplă pentru problemele sale. Echipa creativă este formată din: Andreas Aron | Group Creative Director, Viorel Holovach | Senior Art Director & Șerban Tudorache | Copywriter.
OOH
În categoria Outdoor, Locul 1 revine execuțiilor din metrou pentru campania Ascultă-ți corpul. Regina Maria și agenția CAP continuă campania Ascultă-ți corpul și explică motivele pentru care trebuie să fim în continuare precauți și responsabili față de noi și de cei din jurul nostru, chiar dacă restricțiile încep să se minimalizeze. Echipa creativă: Attila Hun, Cătălin Rulea | Art Directors & Marius Aldea, Codin Caradimu | Copywriters.
Locul 1 în categoria Print are coperta cu numărul 40 a revistei DoR – Vară 2020. Acest număr vorbește despre felul în care s-a resimțit perioada de pandemie, ce provocări a adus și ce schimbări s-au produs. Ilustrația prezintă situația cu care ne confruntăm cu toții și pe care fie o acceptăm cu resentiment, fie o îmbunătățim în avantajul nostru. Echipa creativă: Dan Perjovschi | Ilustrație, Oana Barbonie | Editor vizual & Artemisa Pascu | Designer.
În categoria Print, pe Locul 2 se află coperta albumului By your Side pentru Matthew Sommers și Adam Fuller. Designul albumului prezentat pe un disc vinil este realizat de Bogdan Ceaușescu și Sebastian Pren.
Mențiune în categoria Print are și afișul Documentary Mondays, creat de Daniel&Andrew Studio pentru Centrul Ceh. Posterul anunță o nouă ediție a programului de proiecții, cu mențiunea că de această dată evenimentul se va desfășura online. În acest context, Documentary Mondays a devenit parte a unui program internațional, organizat alături de Centrele Cehe din Berlin și Londra.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz