Companiile specializate în prestarea serviciilor, precum și cele reprezentative pentru domeniul construcțiilor, medical/farmaceutic, producție sau financiar au arătat un apetit crescut pentru digitalizare în perioada iunie-august 2023 prin platforma Softlead.ro.
Principalele tipuri de aplicații software pentru au optat cele mai multe companii au fost date de: soluții pentru managementul vânzărilor și clienților (CRM – Customer Relationship Management), cele pentru gestionarea resurselor interne (ERP – Enterprise Resource Planning) și aplicațiile software dedicate operării documentelor (Document Management).
Peste 1.000 de companii au folosit Softlead.ro în procesul de informare și de selecție al aplicației software în cele trei luni de vară ale acestui an.
83.6% dintre companii nu au nicio soluție software dedicată activității pe care au în plan să o digitalizeze.
Majoritatea companiilor (83.6%) care au solicitat o ofertă software, în perioada verii, nu dețin nicio soluție IT care să îi ajute în eficientizarea activității pe care au în plan să o digitalizeze, în timp ce 4% vor să înlocuiască aplicația existentă cu una nouă, mai performantă și care să poată răspunde cât mai rapid obiectivelor de business.
Dinamica achizițiilor software pentru cele trei luni de vară s-a concentrat în București și Ilfov, aceasta fiind zona geografică cel mai bine reprezentată prin numărul de companii care au solicitat oferte și acces la demo-uri software.
Industriile care au o efervescență ridicată în perioada verii, cum ar fi Horeca, Retail, Agricultură, saloane de înfrumusețare au manifestat interes pentru digitalizare, dar într-un număr mai redus, comparativ cu principalele cinci domenii de activitate enumerate inițial.
În aceeași perioadă a anului 2022, companiile din industrii precum servicii, IT&C, medical, producție sau retail au indicat o dinamică în informare și achiziție software prin intermediul platformei. Din perspectiva tipologiilor de soluții software, nevoile de digitalizare au fost similare în 2022 cu anul următor, singura diferență fiind dată de soluțiile software de organizare, pentru care companiile au manifestat un interes crescut anul trecut.
Cea de-a 14-a ediție de Black Friday la eMAG a depășit toate estimările. Până la ora 19:30, 566.000 de clienți…
Hidroconstrucția, cel mai mare antreprenor român în domeniul construcțiilor hidroenergetice, anunță că se indreaptă pe drumul spre redresare prin definirea…
PayU GPO România, unul din principalii procesatori de plăți online a organizat și anul acesta, de Black Friday, un eveniment…
După primele trei ore de la startul celui mai mare Black Friday de până acum din cei 14 ani de…
De la 1 octombrie 2024, Simona Fîrtat a revenit în România, pentru a prelua funcția de Corporate Affairs and Engagement…
Autovit.ro, cea mai mare platformă auto online din România, transformă Black Friday într-o experiență extinsă de shopping denumită "Black November",…