Circa doi din trei părinți (60%) includ cititul în activitățile zilnice, iar 80% preferă cărțile de povești, arată un sondaj recent al editurii Didactica Publishing House.
Perioada vacanței de iarnă nu face excepție, astfel cărțile interactive, supradimensionate, alături de cele semnate de autori români consacrați se numără printre titlurile bestseller ale lunii decembrie.
Editura a pregătit pentru Crăciun un portofoliu de peste 50 de titluri, cu o investiție de 200.000 euro. Aproape o treime din această investiție a fost îndreptată către cărți-eveniment, interactive, cu un format atipic, în ediție limitată.
„Obiectivul nostru este de a aduce constant în portofoliu titluri și materiale inovatoare, inclusiv cărți interactive, care să atragă copilul spre lectură într-o manieră ludică. Iar de Crăciun oferta de carte a fost astfel gândită încât să-i inspirăm pe cititori să dăruiască mai departe cunoaștere”
Florentina Ion, fondatoare Didactica Publishing House
Peste 90% dintre părinți consideră cărțile foarte importante pentru dezvoltarea cognitivă și emoțională a copiilor, de aceea mai mult de jumătate le includ în activitățile zilnice, arată datele editurii Didactica Publishing House.
Peste 80% dintre aceștia achiziționează cărți de povești, acestea fiind și parte din cadourile de Crăciun. În acest context, portofoliul de sezon al editurii DPH conține peste 50 de titluri cu tematică de Crăciun și un număr similar de cărți, jocuri și activități de iarnă.
Peste 20% din portofoliul cărților de sezon este reprezentat de apariții editoriale noi, cum ar fi „Marea carte cu jocuri de Crăciun” sau titluri semnate de autori români, cum ar fi „Pernuța speriată și teribila întâlnire cu Moș Crăciun”, de Diana Tivu. Deși au intrat în oferta în luna noiembrie, acestea au intrat deja în topul vânzărilor, alături de bestsellere din anii trecuți – cărți cu conținut interactiv, atipic, dedicat familiei.
O apariție editorială unică pe piața din România, „Povestea Crăciunului” este unul dintre titlurile emblematice ale iernii. Tipărită în doar 2.500 de exemplare, cele 140 de pagini reprezintă un cadou-complet, ce include, pe lângă povești clasice și date istorice, zeci de ilustrații vintage, jocuri, activități, magneți, stickere, felicitări, idei pentru redactarea scrisorii perfecte pentru Moș Crăciun și nu numai.
„Perioada marcată de sărbători și vacanță este una foarte intensă pentru piața de carte și, în general, pe piață există o efervescență generală legată de cadouri. Prin alegerea titlurilor noi din portofoliul dedicat Crăciunului ne-am dorit să oferim cititorilor mici și mari o experiență de familie, cărți de colecție, care să rămână în bibliotecă ani la rând”, a explicat Florentina Ion, fondator editura Didactica Publishing House.
Guvernul României a confirmat intenția sa de a achiziționa 32 de aeronave Lockheed Martin F-35 Lightning II de generația a…
Evenimentul emblematic al revistei Haute Culture, Gala The Culture of Luxury, în cadrul căreia sunt celebrate personalități și proiecte remarcabile,…
O recomandare care să-ți aducă înapoi 5% din valoarea cumpărăturilor la POS timp de o lună? Da, dar numai cu…
După expirarea perioadei inițiale a unui contract încheiat cu un furnizor de servicii de comunicații electronice, utilizatorii finali pot opta…
Peste 1300 de organizații neguvernamentale active din România au adresat astăzi o scrisoare deschisă partidelor politice, solicitându-le să își asume…
Carrefour România a finalizat remodelarea hipermarketului Pantelimon, din Șos. Vergului 20, din cadrul Centrului Comercial Esplanada, București, ca urmare a…