Pe 5 octombrie, un nou magazin Tommy Hilfiger și-a deschis porțile în Promenada, Craiova, cu un design elevat și contemporan care a captat atenția tuturor.
Într-un spațiu rafinat, fanii brand-ului care vizitează magazinul deschis recent pot vedea noua colecție Toamna 2023, care oferă o viziune modernă a stilului, inspirată atât de evadările în aer liber, cât și de elementele esențiale prep cool, Classic American, specifice TOMMY HILFIGER.
Colecția are în centru îmbrăcămintea pentru exterior, prin jacheta puffer New York, oferind o nouă interpretare a emblematicului item din anii ’90, care a câștigat popularitate în rândul tinerilor din acea perioadă datorită branding-ului vibrant, culorilor îndrăznețe și modelelor supradimensionate.
Situat în centrul comercial recent deschis, noul spațiu TOMMY HILFIGER impresionează vizitatorii prin design-ul său arhitectural care reflectă caracterul emblematic al brand-ului și îmbină perfect elementele clasice și moderne, rezultând o atmosferă șic și spațioasă. La intrare, oaspeții sunt primiți într-un cadru confortabil și îmbietor, care rămâne fidel identității mărcii, încorporând o fuziune rafinată de caracteristici contemporane și sofisticate care captivează de la prima vedere.
În interiorul magazinului predomină o ambianță caldă și luminoasă, caracterizată prin parchet rustic din lemn și vitrine. Aceste elemente, combinate cu lemnul alb lucios și accente decorative inspirate de culorile semnătură ale mărcii, prezintă colecțiile TOMMY HILFIGER într-o manieră distinctă și în același timp oferă o experiență de cumpărături unică.
Rămânând dedicat sustenabilității și conservării mediului, magazinul TOMMY HILFIGER a folosit materiale care reduc în mod activ impactul asupra mediului.
Ministrul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului, Ştefan-Radu Oprea, şi cel al Cercetării, Inovării şi Digitalizării, Bogdan-Gruia Ivan, au semnat, marţi, un…
Agenția independentă de comunicare Pi2, cu birouri și filiale în Europa Centrală și de Est, a fost selectată să gestioneze…
În medie, utilizatorii plătesc 12 abonamente online, inclusiv Netflix, Spotify și YouTube Premium – cele mai populare servicii din întreaga…
JYSK, Phillip Morris, Deichmann, dm drogerie markt și Starbucks sunt cele mai apreciate companii de către propriii angajați, conform “Top…
Piața IT din România trece printr-o perioadă de transformare, iar modelul tradițional de outsourcing, bazat pe externalizarea resurselor umane, începe…
Danone România s-a alăturat susținerii centrelor de zi E.G.A.L. dezvoltate de Societatea Națională de Cruce Roșie, susținând continuarea activității din…