Stiri

TOKERO a închis runda de finanțare Private Sale de 1.4 milioane dolari

Reading Time: < 1 minut

Îndouă luni de la lansarea oficială a tokenului, TOKERO a anunțat închiderea primei runde de finanțare desfășurată în regim de Private Sale. Prețul unui token $TOKERO LevelUP a fost de 0.02 usdt/token iar targetul companiei de 1.4 milioane de dolari a fost atins. Pachetele de token oferite la vânzare au fost între 1.000 și 250.000 de dolari, de la “Shrimp” (Crevete) la “Whale” (Balenă) așa cum este terminologia specifică din crypto.

“Încă de la începuturile noastre din 2018 am fost foarte aproape de comunitate și de aceea am dorit să democratizăm etapa de Private. Până acum, într-o astfel de etapă investesc de obicei investitori de tip Angel și fonduri de investiții (VC-uri) iar ticketul minim începe de la 50 sau 100 de mii de dolari în sus. Noi avem mare încredere în tracțiunea pe care o putem obține cu comunitatea proprie, vrem să le oferim oportunitatea de cel mai bun preț pentru că merită! Ulterior, așa cum se întâmplă și în zona tradițională de equity (acțiuni) se pot alătura și VC-urile”, a declarat Marius Morra, CEO și co-fondator TOKERO.

TOKERO este la bază un exchange de criptomonede, fondat în 2017 și care a câștigat premiul de Cel mai Bun Exchange din România în 2023 și Cel mai Bun Exchange din Europa în 2024 și care e evoluat în ultimii 6 ani de zile într-un ecosistem complex de business.

Team

Recent Posts

Filmele de festival în cinematografe în cadrul Mastercard Festival Selection

Între 14 și 17 noiembrie, Mastercard întinde covorul roșu la cinema Victoria din Cluj-Napoca pentru a oferi cinefililor oportunitatea de…

23 de minute ago

Fundația Calea Victoriei și Opera Națională București pregătesc o nouă ediție a Concertului Extraordinar de Anul Nou

Fundația Calea Victoriei și Opera Națională București organizează duminică, 5 ianuarie, de la ora 19.00, Concertul Extraordinar de Anul Nou,…

o oră ago

Miercuri începe festivalul de business al României, Zilele Biz 2024

De miercuri, în București începe evenimentul de business care de 23 de ani dă tonul în mediul de afaceri din…

2 ore ago

Studiu Kantar România: Bugetul pregătit de românii care intenționează să cumpere de Black Friday, în creștere cu 231 lei față de anul trecut

Black Friday rămâne unul dintre cele mai populare evenimente în România. 93% dintre români sunt familiarizați cu acest eveniment de…

2 ore ago

Vodka premiată a starului Hollywood, Jason Momoa, adusă în România de MPR Group

MPR Group anunță lansarea exclusivă în România a Meili Vodka, o marcă de vodkă premium creată de celebrul actor Jason…

3 ore ago

Starcom România lansează studiul Sănătatea sub microscop: suplimente alimentare și stil de viață

În ultimii ani, România a cunoscut o creștere semnificativă a interesului față de un stil de viață sănătos, vizibilă atât…

4 ore ago