Google a anunțat toți utilizatorii Google Analytics că retrage definitiv popularul serviciu Google Analytics Universal (UA), acesta fiind înlocuit de Google Analytics 4. Data până la care datele pot fi migrate și site-urile pot integra codurile pentru Google Analytics 4 este 1 iulie.
„Până la data de 1 iulie 2024, proprietățile Google Analytics 4 vor fi înlocuit integral proprietățile Google Analytics universal. Începând cu această dată, Google va începe să dezactiveze serviciile și API-urile Google Analytics universal, ceea ce înseamnă că proprietățile Google Analytics universal vor fi inaccesibile prin intermediul interfeței și API-urilor Google Analytics. Dacă nu ați finalizat migrarea la proprietățile Google Analyitcs 4, consultați ghidul de migrare pentru a începe să faceți tranziția”, se arată în notificarea transmisă tuturor utilizatorilor serviciului de monitorizare a vizitatorilor siteurilor.
Obiectivele Google Analytics Universal și tranzacțiile de comerț electronic vor înceta să măsoare conversiile noi, inclusiv în conturile de advertising conectate. Acest lucru poate afecta performanța campaniei dacă aceste conversii sunt folosite în combinație cu licitarea inteligentă.
Philips Avent ia atitudine pentru a înlătura vechile mentalități, conform cărora mamele trebuie ”să facă totul” singure. Apelul vine ca…
Când ești lider într-un domeniu, mai ales cum este cel al telefoanelor mobile, provocările sunt pe măsură. Când pare că…
În ultimul an, Zentiva a construit o strategie ambițioasă de resurse umane, redefinind misiunea, valorile și cultura companiei. Mirela Costiuc,…
Pe 28 și 29 iunie, line-up-ul Transalpina Fest 2024 combină numele consacrate ale rockului, precum Compact, Kripton, Zdob și Zdub,…
Cinematograful itinerant Caravana Metropolis – cinema în aer liber se oprește și în acest an la Tulcea, în spațiul de…
Aflat la a patra ediție, sondajul “Office life experience” s-a derulat în clădirea Equilibrium 1 în luna mai 2024 și…