Țiriac Auto investește 3,2 mil. euro în conceptul de retail MAR20X, de la Mercedes-Benz. Primul showroom s-a deschis la Brașov
Reading Time: 3 minuteȚiriac Auto și Mercedes-Benz România au inaugurat la Brașov primul showroom sub conceptul MAR20X din rețeaua Țiriac Auto. Proiectul a vizat personalizarea locației conform noilor standarde de brand, aliniate la viziunea companiei de a plasa clienții în centrul activității sale.
Cu această ocazie Țiriac Auto a anunțat planurile de implementare a acestui nou model de retail în toate locațiile sale Mercedes-Benz din București și din țară, în următorii 2 ani, investiție estimată la peste 3,2 milioane euro.
“Autovehiculele au fost și rămân o mare pasiune a mea. Colecționez, admir și apreciez constant evoluția lor tehnologică. În urmă cu 31 de ani am decis să dau continuitate pasiunii mele în zona de business, importând primele unități auto Mercedes-Benz în România. Între timp… lumea se schimbă extraordinar de repede. Avem aici modele electrice, ale viitorului. Cât de bun este acest viitor? Este viitorul numai electric, sau poate va folosi și tehnogii cu hidrogen sau magnetice?”
Ion Țiriac
Prin implementarea conceptului MAR20X, Țiriac Auto urmărește ca, dincolo de designul locațiilor, să optimizeze procesele, rolurile și integrarea tehnologiilor digitale, pentru o experiență memorabilă și eficientă, incluzând acordarea de consultanță specializată și soluții personalizate pentru orice tip de solicitare.
“Parteneriatul puternic de 31 de ani dintre Mercedes-Benz și Țiriac Auto în România este construit pe valori comune și pe asumarea aceluiași angajament de a eleva experiența clienților noștri și de a le oferi permanent sentimentul unic de apartenență la ceva special. Inaugurarea dealership-ului MAR20X în Brașov este încă o ilustrare a modului în care insuflăm principiile luxului modern în spațiile de retail, prin crearea unei experiențe superioare de vânzare și servicii post-vânzare.”
Amanda Zhang, CEO Mercedes-Benz România
Ce aduce noul concept MAR20X
Arhitectura, utilizarea elementelor media și procesele din showroom sunt privite ca părți integrate ale unui concept unitar. Acestea se completează pentru a construi o experiență în reprezentanță caracterizată prin cea mai bună calitate a mediului în care clienții sunt primiți, procese cursive și consultanță la standardele actuale.
- Arhitectura locațiilor MAR20X: dinamic, agil și primitor, designul este realizat pentru a oferi locul optim de interacțiune cu brandul și produsele sale. De la podeaua închisă la culoare, special realizată, până la tavanele alb-gri și fațadele de sticlă, noul showroom inspiră continuitate și siguranță.
- Integrarea elementelor media: acestea extind posibilitățile prin care consultanții pot explica aspectele tehnice ale produselor și susțin o abordare orientată către client, prin conturarea unei experiențe unice.
- Procesul de consultanță este realizat prin tehnologii mobile, de la primirea clienților, la configurarea autovehiculului dorit.
- Format modular: alegerea locului de consultanță este flexibilă la nivelul zonei dedicate din showroom, în funcție de funcția dorită – consultanță pentru vânzare sau servicii pentru clienți, în funcție de nevoile acestora.
- Procese îmbunătățite și o nouă abordare a echipei de vânzări: consultanții au parte de un rol mai bine definit, pentru a lua în calcul particularitățile fiecărui client. Aceștia au parte de un spațiu comun, fără locuri predefinite și restricții, pentru a se adapta noului flux de interacțiune cu clienții.
- Recepție proactivă și un proces cursiv de consultanță: fiecare client este întâmpinat de un Star Assistant care are rolul de a-l pune în legătura cu un consultant potrivit pentru cerințele acestuia.
Ţiriac Auto face parte din Grupul Țiriac, care reunește peste 40 de companii private autohtone, activând în sectoare precum imobiliare, auto, servicii financiare, transport aerian, servicii de pază și protecție, property management și servicii de media. Compania, care vinde autovehicule noi pentru 6 mărci (Mercedes-Benz, Jaguar, Land Rover, Ford, Mitsubishi și Hyundai) și include și divizia de auto rulate, a avut o cifră de afaceri de 376,4 milioane euro în 2022, în creștere cu 17% față de 2021.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz