Modern, creativ, inedit, bazat exclusiv pe felul în care tinerii talentați de astăzi și-ar dori să arate Capitala României în 2023: la doar două săptămâni de la lansarea serverului dedicat, Bucureștiul începe să capete formă în Minecraft, în linie cu imaginația noilor generații.
Pentru al patrulea an consecutiv, campania de admitere a Universității Tehnice de Construcții București (UTCB) se derulează în mare parte online. Anul acesta tinerii absolvenți de liceu pasionați de tehnologie și construcții sunt invitați să dea frâu liber imaginației și să înceapă reconstrucția Capitalei în Minecraft, urmând pașii detaliați pe landing page-ul de campanie: https://admitere.utcb.ro/minecraft/
Echipa Cognition a conceput această componentă a campaniei de admitere pornind de la elementele care definesc personalitatea noilor generații, dornice să se afirme în modalități diferite față de predecesorii lor. Identificând punctele comune pe care tinerii absolvenți le au cu abordarea și spiritul UTCB, în special includerea tehnologiei și abordarea practică în procesul de învățare, ideea de a-i implica într-un proces de construcție pe o platformă pe care o iubesc a venit natural.
Campania de admitere UTCB de anul acesta are mai multe componente care completează elementul central de reconstrucție a Bucureștiului în Minecraft. Mixul de comunicare a fost gândit astfel încât să fie relevant pentru Generația Z (principalul public vizat) din punct de vedere al canalelor și conținutului. Astfel, campania media și de conținut se va derula pe platforme de social media precum Instagram și Twitch și va fi completată cu o campanie incluzând influenceri din domeniu.
Serverul dedicat pentru UTCB a fost lansat pe 15 iunie 2023 și a fost accesat deja de peste 500 de jucători, care au început reconstrucția Bulevardului Magheru. Pe data de 3 iulie a fost organizat și primul live stream pe YouTube, în cadrul căruia a intrat pe server și primul influencer din proiect, Gannicus96.
Timp de 2 ore, acesta a discutat și construit alături de pasionații de Minecraft prezenți pe server, iar această primă transmisie live a obținut, până în acest moment, peste 10K views și 1.2K likes.
„Universuri infinite, o alegere sigură”, sloganul de anul acesta al campaniei de admiterela Universitatea Tehnică de Construcții București, reflectă principalele atuuri ale alegerii unei facultăți în cadrul UTCB: varietatea de opțiuni și garanția unei cariere bine plătite încă de pe durata studiilor.
,,În campania de admitere de anul acesta am adăugat un element nou care să crească engagementul în rândul viitorilor studenți și în același timp să le transmită că UTCB îi înțelege și vorbește pe limba lor. Știm deja că pentru generația Z atenția în social media este undeva la 1.3 secunde. Astfel, pentru a le stârni interesul față de campanie, am ieșit din display-ul clasic și ne-am dus către o platformă care le este cunoscută și le menține interesul – Minecraft.
Gen Z consideră jocurile ca fiind o activitate socială prin care se pot conecta cu prietenii și pot cunoaște alte comunități online, iar noi am pus la dispoziție spațiul virtual în care ei să își testeze creativitatea, să reconstruiască Bucureștiul și să se cunoască. După 1 iulie, odată cu depunerea dosarului pentru înscrierea la facultate în cadrul UTCB, vor putea începe să își ducă visele din online în offline” a declarat Maria Zvenigorodschi, Senior Digital Account Manager Cognition.
„Colaborarea cu Cognition pentru definirea conceptului, strategiei și implementării campaniei de comunicare pentru admiterea la UTCB este un parteneriat important pentru noi. În ultimii 4 ani, am reușit să ducem această campanie la un nou nivel, folosindu-ne de tehnologie și adresându-ne tinerilor folosind limbajul și canalele lor preferate, comunicând deschis și aplicat cu ei.
Primele rezultate ale nou-lansatei platforme de Minecraft a UTCB prefigurează succesul campaniei de anul acesta și suntem entuziasmați să vedem cum capătă viață în mediul virtual ideile de (re)construire ale noilor generații.
Nu în ultimul rând, suntem încrezători că, alături de acești tineri, vom putea construi un viitor modern și sustenabil pentru România” a declarat Cezar Vlăduț, prorector UTCB.
Admiterea în cadrul facultăților UTCB se va derula exclusiv online și anul acesta, iar candidații se vor putea înscrie pe platforma dedicată: https://admitere.utcb.ro pe parcursul a două sesiuni: cea de vară are loc în perioada 1-17 iulie 2023, iar cea de toamnă în perioada 1-7 septembrie (și va viza doar locurile rămase disponibile după prima sesiune de înscriere).
Universitatea Tehnică de Construcții București oferă în total, pentru anul universitar 2023-2024, 1150 de locuri fără taxă (din care 975 cu finanțare de la buget și 175 de granturi de studii acordate de UTCB) și 835 de locuri în regim cu taxă pentru programele de licență din cadrul celor 7 facultăți pentru care organizează sesiuni de admitere.
Informații detaliate privind admiterea, cerințele și locurile disponibile pentru fiecare facultate în parte, precum și alte noutăți sunt disponibile pe site-ul https://admitere.utcb.ro, dar și pe pagina oficială de Facebook a Universității https://www.facebook.com/UTCBRO/
Echipa implicată în proiect:
Din partea UTCB:
Cezar Vlăduț – Prorector responsabil de comunicare și imagine
Lavinia Turcu – Coordonator comunicare
Din partea Cognition:
Claudia Archip – Managing Partner
Maria Zvenigorodschi – Senior Digital Account Manager
Florentin Dumitru – Digital Designer
Rareș Antemir – Copywriter
Florentina Botezatu – Junior Copywriter
Au lansat pe piață proiecte inovatoare precum Yarooms, ialoc sau jobful, pentru care au obținut finanțări de peste 4,5 milioane…
În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…
Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…
Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…
Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…
Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…