Timpul investit în afacerea ta poate căpăta valențe distractive
Reading Time: 2 minuteÎntr-o listă care îi include pe unii dintre cei mai de impact oameni din lume, cum ar fi președintele Vladimir Putin, umanitariștii Bill și Melinda Gates și chiar Papa, este un pic surprinzător să întâlnești numele cuiva, al cărui job să fie “gazdă a unui talk-show nocturn”. Însă exact așa s-a întâmplat, când revista “Fortune” l-a plasat pe Jimmy Fallon printre cei mai mari 50 de lideri ai lumii.
Și totuși, cum a fost posibil? Simplu, pentru că Fallon iubește oamenii, iar oamenii îl iubesc la rândul lor. Poate că Paul McCartney l-a descris cel mai bine: “Este un mare fan al oamenilor cu același entuziasm ca ei, dar care se întâmplă să aibă propriul talk-show”.
Iată 3 principii urmate de Fallon, pe care le poți folosi pentru tine și afacerea ta:
- Fii autentic.
Vrei să fii mai autentic? Fii deschis către idei noi, către oameni noi … și mai ales către adevărata ta personalitate. În afaceri asta înseamnă nu numai împărtășirea misiunii, pasiunii și menirii tale, dar și a-ți dedica timp să-i asculți cu adevărat pe ceilalți oameni.
- Canalizează-te pe relații.
Fallon stie că o conversație construiește un raport și, în fața unei audiențe, raportul se extinde asupra întregii încăperi. Cum reușește el să creeze relații cu clienți, mai ales în domeniul afacerilor? Cheia este personalizarea. De la e-mailuri special croite din experiențele anterioare cu clientul, poți optimiza întreaga experiență pe care consumatorul o are în interacțiunea cu compania ta. 75% dintre cazurile studiate, în domeniul marketării, întocmit de GetResponse, au atestat faptul că personalizarea are un “impact semnificativ” în menținerea relației cu clientul.
- Socializează pe platformele virtuale.
Pentru Fallon social media înseamnă conexiune instantanee cu audiența lui. În fiecare săptămână născocește un hashtag nou și invită spectatorii să participe la show prin a-și împărtăși experiențele. Abilitatea lui Fallon de a ține pasul cu platformele de socializare a generat nenumărate momente hilare, milioane de oameni râzând la glumele lui.
Deci, ce ar putea să ne invețe unul dintre cei mai îndrăgiți și mai devotați oameni din show-business despre cucerirea inimii audienței? Multe.
De aceea te invităm pe 29 Sept’16 la cea de-a 8a ediție a Conferinței “Marketing in Direct” sa afli cum au reușit speakerii să își plaseze afacerea pe harta celor demne de model și ce i-a diferențiat de ceilalți.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz