TikTok explorează constant noi oportunități prin care advertiserii, indiferent de mărime sau buget, pot să utilizeze platforma mai ușor și mai eficient, fie că au ca scop să inspire alți oameni, să fie descoperiți pe platformă sau să construiască conexiuni semnificative cu comunitatea TikTok.
De asemenea, platforma dezvoltă constant funcții pentru creatori, fie că sunt business-uri mici, advertiseri sau utilizatori, astfel încât să poată deveni cea mai autentică versiune a lor, să se conecteze cu comunități noi și să folosească cu ușurință soluțiile creative și de promovare disponibile pe platformă.
TikTok anunță astfel noi instrumente de promovare și targetare oferind comunității posibilitatea să genereze trafic către profil, să transforme spectatorii în potențiali clienți, să amplifice bugetele de promovare sau să acceseze mai eficient audiențele relevante.
Studiile arată că promovarea conținutului organic contribuie la îmbunătățirea performanței generale a anunțurilor publicitare deoarece reclamele sunt mai eficiente atunci când oamenii văd mai întâi conținut organic*. Mai mult, vizionarea unui clip organic pe platformă înaintea unei reclame plătite contribuie la creșterea notorietății asistate a mărcii (Aided brand recall) cu 27%, în timp ce branding-ul reclamelor atrage cu 12% mai multă atenție, potrivit unui studiu recent al Neurons**.
Studiu de caz: Era Qirjo, fondatorul brandului de e-commerce Blanche Allure, a folosit funcția de Promovare TikTok pentru a crește notorietatea brandului și a accesa noi consumatori. Prin promovarea LIVE-urilor și a clipurilor video de produs, Era a observat o creștere de 30% a traficului și o îmbunătățire a vânzărilor totale. Chris Mitchell, un saxofonist celebru de jazz, a decis să încerce TikTok Promote pentru a-și duce contul la un alt nivel.
Prin setarea obiectivelor de promovare specifice și personalizarea publicului țintă, Chris a reușit să își crească numărul de abonați ai website-ului cu 17%, în timp ce numărul de urmăritori a crescut cu +5000 datorită Promovării.
Cu noile funcții de Promovare, creatorii și afacerile mici au acum și mai multe instrumente prin care pot accesa comunitățile relevante și pot alege modul în care utilizatorii au posibilitatea să interacționeze cu reclamele acestora, cum ar fi:
TikTok se angajează să lucreze constant la extinderea funcțiilor disponibile pentru a le oferi advertiserilor, indiferent de mărime, posibilitatea să își crească afacerea și să își îndeplinească obiectivele, fie că este vorba despre construirea audienței pe TikTok sau interacțiunea cu potențialii consumatori. Astfel, va continua să dezvolte noi oportunități de promovare pentru comunitate.
*Sursă: TikTok Marketing Science Global Organic + Paid Study 2021 conducted by Neurons
**Sursă: TikTok Marketing Science US, Organic + Paid Study 2021 conducted by Neurons
Este destinația principală pentru conținut video scurt pentru mobil. Misiunea noastră este de a inspira creativitate și de a aduce bucurie. TikTok are birouri globale în Los Angeles, New York, London, Paris, Berlin, Polonia, Israel, Dubai, Singapore, Jakarta, Seul și Tokyo.
Doar una din șase (16%) dintre cele mai mari companii din lume este, în prezent, pe drumul corect pentru a…
Guvernul României a confirmat intenția sa de a achiziționa 32 de aeronave Lockheed Martin F-35 Lightning II de generația a…
Evenimentul emblematic al revistei Haute Culture, Gala The Culture of Luxury, în cadrul căreia sunt celebrate personalități și proiecte remarcabile,…
O recomandare care să-ți aducă înapoi 5% din valoarea cumpărăturilor la POS timp de o lună? Da, dar numai cu…
După expirarea perioadei inițiale a unui contract încheiat cu un furnizor de servicii de comunicații electronice, utilizatorii finali pot opta…
Peste 1300 de organizații neguvernamentale active din România au adresat astăzi o scrisoare deschisă partidelor politice, solicitându-le să își asume…