Stiri

TikTok anunță noi modalități de promovare a conținutului organic

Reading Time: 3 minute

TikTok explorează constant noi oportunități prin care advertiserii, indiferent de mărime sau buget, pot să utilizeze platforma mai ușor și mai eficient, fie că au ca scop să inspire alți oameni, să fie descoperiți pe platformă sau să construiască conexiuni semnificative cu comunitatea TikTok.

De asemenea, platforma dezvoltă constant funcții pentru creatori, fie că sunt business-uri mici, advertiseri sau utilizatori, astfel încât să poată deveni cea mai autentică versiune a lor, să se conecteze cu comunități noi și să folosească cu ușurință soluțiile creative și de promovare disponibile pe platformă.

Funcția Promovare oferă o modalitate simplă prin care comunitatea TikTok poate să transforme conținutul organic de pe platformă în reclame și să acceseze noi audiențe mai ușor ca niciodată.

TikTok anunță astfel noi instrumente de promovare și targetare oferind comunității posibilitatea să genereze trafic către profil, să transforme spectatorii în potențiali clienți, să amplifice bugetele de promovare sau să acceseze mai eficient audiențele relevante.

Studiile arată că promovarea conținutului organic contribuie la îmbunătățirea performanței generale a anunțurilor publicitare deoarece reclamele sunt mai eficiente atunci când oamenii văd mai întâi conținut organic*. Mai mult, vizionarea unui clip organic pe platformă înaintea unei reclame plătite contribuie la creșterea notorietății asistate a mărcii (Aided brand recall) cu 27%, în timp ce branding-ul reclamelor atrage cu 12% mai multă atenție, potrivit unui studiu recent al Neurons**.

Studiu de caz: Era Qirjo, fondatorul brandului de e-commerce Blanche Allure, a folosit funcția de Promovare TikTok pentru a crește notorietatea brandului și a accesa noi consumatori. Prin promovarea LIVE-urilor și a clipurilor video de produs, Era a observat o creștere de 30% a traficului și o îmbunătățire a vânzărilor totale. Chris Mitchell, un saxofonist celebru de jazz, a decis să încerce TikTok Promote pentru a-și duce contul la un alt nivel.

Prin setarea obiectivelor de promovare specifice și personalizarea publicului țintă, Chris a reușit să își crească numărul de abonați ai website-ului cu 17%, în timp ce numărul de urmăritori a crescut cu +5000 datorită Promovării.

Promovare mai ușoară și mai eficientă  

Cu noile funcții de Promovare, creatorii și afacerile mici au acum și mai multe instrumente prin care pot accesa comunitățile relevante și pot alege modul în care utilizatorii au posibilitatea să interacționeze cu reclamele acestora, cum ar fi:

  • Generarea de vizualizări pentru pagina de TikTok: Platforma a adăugat un nou obiectiv de Promovare care le permite advertiserilor să direcționeze traficul către pagina de TikTok pentru a-i ajuta să spună povestea brandului sau să prezinte gama de produse și servicii. Prin obiectivul „mai multe vizualizări ale profilului”, cei care vizualizează conținutul vor primi un mesaj de tip call to action care îi va direcționa pe profilul de TikTok al advertiserilor.
  • Crearea unor interacțiuni mai profunde prin mai multe mesaje: Noul obiectiv de Promovare „mai multe mesaje” le permite afacerilor mici care se bazează pe interacțiunile cu consumatorii în vânzări – inclusiv întreprinderi care prestează servicii, branduri B2B sau business-uri care primesc comenzi personalizate – să își direcționeze traficul către inbox-ul TikTok.
  • Consolidarea aprecierii față de brand prin promovarea conținutului realizat de creatori: Afacerile mici care colaborează cu creatori de conținut, au acum posibilitatea să promoveze video-urile sau LIVE-urile realizate de creatori pentru a crește numărul de vizualizări în rândul publicului țintă. În plus, creatorii pot să folosească funcția Promote for Others (Promovează pentru Alții) pentru a promova conținutul sau afacerile pe care își doresc să le prezinte lumii.
  • Atingerea audienței relevante prin targetarea în funcție de locație: TikTok a extins opțiunile de accesare a audienței și a inclus locația, pe lângă targetarea în funcție de gen, vârstă sau interese, permițând astfel afacerilor mici cu locații fizice să se adreseze comunităților locale. Advertiserii pot acum să lase TikTok să aleagă audiența potrivită pentru ei sau să-și creeze audiența personalizată pe baza acestor criterii.

TikTok se angajează să lucreze constant la extinderea funcțiilor disponibile pentru a le oferi advertiserilor, indiferent de mărime, posibilitatea să își crească afacerea și să își îndeplinească obiectivele, fie că este vorba despre construirea audienței pe TikTok sau interacțiunea cu potențialii consumatori. Astfel, va continua să dezvolte noi oportunități de promovare pentru comunitate.

*Sursă: TikTok Marketing Science Global Organic + Paid Study 2021 conducted by Neurons

**Sursă: TikTok Marketing Science US, Organic + Paid Study 2021 conducted by Neurons

Despre TikTok

Este destinația principală pentru conținut video scurt pentru mobil. Misiunea noastră este de a inspira creativitate și de a aduce bucurie. TikTok are birouri globale în Los Angeles, New York, London, Paris, Berlin, Polonia, Israel, Dubai, Singapore, Jakarta, Seul și Tokyo.

Romanita Oprea

Recent Posts

Emisiile asociate AI ar putea crește de peste 10 ori până în 2030

Doar una din șase (16%) dintre cele mai mari companii din lume este, în prezent, pe drumul corect pentru a…

5 ore ago

Guvernul a semnat acordul pentru achiziția a 32 de aeronave Lockheed Martin F-35

Guvernul României a confirmat intenția sa de a achiziționa 32 de aeronave Lockheed Martin F-35 Lightning II de generația a…

7 ore ago

Gala The Culture of Luxury, organizată de revista Haute Culture sub forma unui bal mascat ca în Micul Paris de odinioară

Evenimentul emblematic al revistei Haute Culture, Gala The Culture of Luxury, în cadrul căreia sunt celebrate personalități și proiecte remarcabile,…

7 ore ago

Un an de cashback cu Salt Bank: Cum îți pot aduce prietenii până la 2.400 de lei

O recomandare care să-ți aducă înapoi 5% din valoarea cumpărăturilor la POS timp de o lună? Da, dar numai cu…

8 ore ago

În ce condiții se pot prelungi contractele de servicii de telefonie, internet sau televiziune

După expirarea perioadei inițiale a unui contract încheiat cu un furnizor de servicii de comunicații electronice, utilizatorii finali pot opta…

8 ore ago

Peste 1300 de ONG-uri cer partidelor politice să-și facă publică poziția față de facilitățile fiscale pentru sponsorizarea societății civile

Peste 1300 de organizații neguvernamentale active din România au adresat astăzi o scrisoare deschisă partidelor politice, solicitându-le să își asume…

8 ore ago