TikTok se străduiește să creeze cel mai sigur mediu posibil pentru comunitate, iar astăzi oferă mai multe informații despre eforturile sale.
Un raport publicat în noiembrie anul trecut de Praesidio Safeguarding, o agenție independentă de protecție, a arătat că adolescenții, părinții și educatorii caută să se informeze mai bine despre provocări și farse. Pentru a răspunde acestei nevoi, TikTok a creat resurse dedicate pentru comunitate care fac parte acum din Centrul de siguranță.
Mai mult, TikTok a îmbunătățit și limbajul folosit în etichetele de avertizare, iar acum acestea apar alături de videoclipuri cu potențial riscant – de exemplu, utilizatorii pot găsi o astfel de etichetă lângă video-uri ce ilustrează cascadoriile unor profesioniști.
Resursele au fost create cu ajutorul dr. Richard Graham, psihiatru clinic de copii, specializat în dezvoltarea sănătoasă a adolescenților, și dr. Gretchen Brion-Meisels, cercetătoare în științele comportamentale, specializată în prevenirea riscurilor în adolescență.
În cazul în care membrii comunității încearcă să caute conținut pe care platforma l-a etichetat deja ca provocare periculoasă, ei vor fi direcționați către un nou ghid în aplicație care încurajează oamenii să urmeze 4 pași dacă își doresc să se implice în provocările online. Căutările de conținut care încalcă Regulile Comunității vor fi blocate în continuare.
La începutul acestei luni, TikTok a anunțat o schimbare în structura Regulillor Comunității, iar actele și provocările periculoase sunt acum ușor de găsit în categorii dedicate, așa că este și mai simplu pentru utilizatori să se familiarizeze cu aceste reguli.
Platforma lucrează la includerea măsurilor în meniul de raportare pentru video, prin care ajută comunitatea să raporteze conținut care îi încurajează să ia parte la provocări online cu potențial periculos.
Toate acestea reprezintă următoarea etapă din angajamentul permanent al TikTok de a sprijini familiile, profesorii și tinerii. Transparența și colaborarea vor ajuta la crearea unui spațiu online sigur și în care creativitatea și bucuria pot prospera.
TikTok este destinația principală pentru conținut video scurt pentru mobil. Misiunea noastră este de a inspira creativitate și de a aduce bucurie. TikTok are birouri globale în Los Angeles, New York, London, Paris, Berlin, Polonia, Israel, Dubai, Singapore, Jakarta, Seul și Tokyo.
MINA, Museum of Immersive New Art, unul dintre cele mai inovatoare spații culturale din România, anunță lansarea spectacolului „Revolta poveștilor”,…
„Ora de sănătate” oferă o experiență educațională derulată secvențial, pe parcursul mai multor ore de curs, și urmărește principiul applied…
Piața cripto este în creștere: Bitcoin a atins un nou record, cu altcoins și memecoins în creștere. Victoria lui Trump…
Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului (MEAT) intensifică promovarea României ca destinaţie turistică în Regatul Unit prin participarea la târgul internaţional…
Boon, un start-up inovator fondat în România, anunță lansarea oficială a platformei sale, care îmbină comerțul între colegi cu susținerea…
Afaceri rămase în familie, afaceri între frați, între părinți și copii, toate cu un numitor comun: meritocrația. Să construiești un…