TikTok Academy 2021 a certificat cu succes primele sale agenții din România
Reading Time: 2 minuteTikTok Academy, un program conceput pentru agenții de marketing de top din lume, a certificat cu succes agenții din România. OMD și Media Investment sunt primele agenții care au finalizat TikTok Academy. Programul a inclus 2 zile de workshop-uri și training-uri conduse de TikTok Central Europe și create special pentru echipele media ale agențiilor.
TikTok Academy este o serie de workshop-uri interactive destinate echipelor de strategie, media și de creație. Aceasta își propune să ofere cunoștințe și asistență pentru implementarea activităților de comunicare și publicitate adaptate specificului platformei și așteptărilor utilizatorilor TikTok. Acesta este următorul pas în consolidarea parteneriatului de business OMD și Media Investment cu TikTok, platforma de conținut video mobil cu cea mai rapidă creștere din lume.
„Suntem încântați că, prin această oportunitate unică, oamenii de strategie și de brand din TikTok au oferit agențiilor informații esențiale pentru a permite atât excelența media, cât și creativitatea pe platformă. Astfel, este important să spunem că programul TikTok Academy este dezvoltat cu focus pe agenția parteneră. Nu numai workshop-urile – ci totul presupune o abordare personalizată pentru a ajuta specialiștii în marketing să devină experți TikTok. Primele workshop-uri TikTok din România au avut deja loc și suntem bucuroși că aceste sesiuni live au servit ca un extraordinar punct de plecare pentru agenții pentru a valorifica pe deplin potențialul TikTok de a oferi cele mai bune rezultate pentru branduri”, a adăugat Sylwia Chada, General Director of TikTok in Poland and Central Europe.
„Într-o fracțiune de secundă! Acesta este cel mai bun mod de a descrie creșterea rapidă a utilizării TikTok în România și, cel mai important, timpul petrecut de utilizatorii români în aplicație. Odată ce s-a întâmplat acest lucru, TikTok a devenit o oportunitate de a ajunge la noi audiențe, așa că a fost crucial pentru noi, ca agenție, să fim la curent cu platforma de publicitate pentru a desfășura campanii de succes pentru clienții noștri. TikTok Academy și toată echipa TikTok (de la începutul anului) ne-au ajutat să aflăm totul despre platforma TikTok Advertising, să ne îmbunătățim abilitățile în implementarea campaniilor și chiar să împărtășim o mulțime de sfaturi și trucuri valoroase. Și acum putem spune cu mândrie că avem o echipă digitală completă certificată TikTok Ads la Media Investment!”, a afirmat Alexandra Enea, Digital Director, Media Investment.
„La OMD ne-am angajat să oferim decizii mai bune și mai rapide clienților noștri și, pentru a face acest lucru, trebuie să încorporăm în procesul nostru media toate cunoștințele disponibile. Ne antrenăm în fiecare zi pentru a înțelege mai bine tendințele și comportamentele atât de dinamice din zilele noastre. Pentru noi, învățarea media este un proces nesfârșit. În acest context, formarea TikTok Academy a fost o oportunitate excelentă de a găsi idei noi despre modul în care brandurile clienților noștri se pot apropia de noile obiective digitale”, a menționat Mihnea Pretorian, Digital Director, OMD România.
Întâlnirile cu agențiile au inclus două zile de training. Fiecare zi a fost împărțită în secțiuni tematice. Specialiștii în marketing au avut, de asemenea, ocazia de a utiliza cunoștințele de construire a strategiilor în practică în timpul workshop-urilor creative. În ultima zi, specialiștii în marketing au parcurs testul de cunoștințe și certificarea TikTok Academy 2021. Certificatele au fost acordate angajaților selectați din agenții.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz