Tigăile din aluminiu 100% reciclat din gama Actuel, marcă exclusivă Auchan, au fost votate Produsul Anului
Reading Time: 2 minuteFiecare tigaie din această gamă a fost realizată prin reciclarea a 43 de doze de aluminiu. Trei dintre produsele din gama Actuel, destinată îngrijirii casei, au fost desemnate câștigătoare în cadrul competiției Votat Produsul Anului 2022, în categoria Vase de gătit.
Această acțiune de economie circulară face parte din strategia de sustenabilitate a companiei, ce reprezintă o preocupare zilnică pentru întreaga activitate a Auchan România.
Tigăile Actuel, cu bază din aluminiu reciclat, au o rezistență sporită, fiind sigure de folosit. Aluminiul din care sunt realizate este acoperit, la interior, cu un strat de material antiaderent ce ajută în cadrul procesului de gătire, utilizând astfel o cantitate mai mică de ulei sau grăsime, iar la exterior au un strat protector suplimentar cu microcristale capabile să întărească și să sigileze întreaga suprafață. De asemenea, acestea sunt compatibile atât cu plitele clasice, cât și cu cele cu inducție.
Materiale reciclate, din grijă pentru mediu
În continuarea acțiunilor de protejare a mediului înconjurător, în gama Actuel au fost incluse, de-a lungul timpului, numeroase ustensile de gătit realizate din materiale reciclate. Astfel, clienții pot alege dintr-o gamă variată de vase de gătit realizate din aluminiu reciclat.
Gama Actuel, una dintre mărcile exclusive nealimentare dezvoltate de Auchan, cuprinde produse pentru nevoile cotidiene de îngrijire a casei. Formate atât din articole de veselă, cât și textile pentru casă, colecțiile Actuel conțin produse convenabile, la modă, cu prețuri accesibile, gândite pentru a simplifica viața de zi cu zi.
Votat Produsul Anului este un concept internaţional care premiază produsele inovatoare, activând în prezent în peste 40 de ţări. Studiul a fost realizat online, în perioada 10.03.2022 – 18.04.2022, de Exact Business Solutions pe 23 de categorii. În categoria „Vase de gătit”, eşantionul a fost de 530 respondenți din mediul urban, utilizatori de internet, între 18 şi 65 de ani. Eroarea maximă de eşantionare este +/- 4.3%.
Criteriile de evaluare au fost: inovaţie, atractivitate, intenţie de cumpărare. Criteriile de evaluare nu au avut în vedere calitatea, compoziția, disponibilitatea ori alte caracteristici ale produsului în afara celor anterior indicate. Produsele câştigătoare au fost votate de către consumatori dintre produse similare în categorie.
Auchan România are în portofoliu 243 de magazine, cuprinzând 33 de hipermarketuri, 5 supermarketuri și 205 magazine de ultraproximitate MyAuchan, din care 196 în stațiile Petrom, cât și magazinul online auchan.ro.
Cu o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro, Auchan propune locuitorilor din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, permanent. În 2021, Auchan a obținut medalia Customers’ Friend și statutul Customers’ Friend – Superior Excellence.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz