ThinQ, noul brand al electrocasnicelor LG cu inteligență artificială
Reading Time: < 1 minutLG Electronics a creat marca proprie, ThinQ, sub care se vor reuni în 2018 toate electrocasnicele, aparatele electronice pentru consumatori și serviciile ce utilizează inteligența artificială. Produsele și serviciile LG ThinQ vor avea capacitatea de a folosi tehnologia deep learning și de a comunica între ele, utilizând o varietate de tehnologii AI, atât din partea altor parteneri, cât și tehnologia AI proprie LG, DeepThinQ.
În iunie 2017, LG a deschis Laboratorul de Inteligență Artificială din Seoul, sub conducerea CTO-ului companiei, urmărind să implementeze cercetările sale diverse din domeniul AI în cadrul unor tehnologii care să recunoască, să deducă și să învețe folosind vocea, informațiile video și senzorii. Laboratorul AI de la LG a contribuit la dezvoltarea primului aparat de aer condiționat din lume care calculează dimensiunea spațiului în care este utilizat, precum și a frigiderelor, mașinilor de spălat și aspiratoarelor inteligente.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz