Antreprenori

„The sophisticated picnic” la Palatul Primăverii organizat de the date.

Reading Time: 2 minute

Organizatorul de petreceri premium, the date., lansează pe 5 septembrie invitația la „the sophisticated picnic”. Evenimentul în aer liber care va avea loc în grădina Palatului Primăverii din București își propune să mixeze simultan outdoor performance muzical și gastronomie.

Picnicul începe la ora 16.00 și a fost creat în jurul normelor actuale de distanțare dorind să ofere o experiență socială și de entertainment atât de dorită în contextual restrângerii posibilităților uzuale de going out.

Invitați speciali vor fi artiștii de la Soundopamine care vor realiza un duo live act muzical ce combina acorduri calde micro cosmice cu sunete din lumea reală. Natasha și Chris au pregătit muzică perfectă pentru a aduce evenimentului un mood de everyday paradise. În restul timpului, fondul muzical al picnicului va fi asigurat de DJ Andrew Dum care are pregătit chiar și un moment inedit de „Dance on your blanket”.

Organizatorii pun la dispoziție pături și coșuri de picnic care la finalul evenimentului pot fi păstrate ca amintire. Coșurile vor conține preparate gastronomice și băuturi răcoritoare sau alcoolice în funcție de alegerea fiecăruia: brânzeturi, salamuri, baghete de pâine, dulciuri, Prosecco, șampanie, alcool tare premium, cocktail-uri „do it yourself” marca the date., apă sau băuturi răcoritoare. Cei care își doresc să vină la picnic o pot face în grupuri de două sau patru persoane cu posibilitatea de a se așeza ulterior și în grupuri de câte șase, doar în cazul în care sunt din aceeași familie.

Accesul la „the sophisticated picnic” se face doar cu rezervare prealabilă într-un număr limitat de persoane pentru a respecta normele actuale de igienă și distanțare socială.

Dress code recomandat: all white. 

the date. este un brand de petreceri exclusiviste conceput special pentru amatorii de going out premium din București. Conceptele petrecerilor the date. sunt inspirate din ultimele trenduri de evenimente din afară și aduse pentru prima dată la noi în țară.

Team

Recent Posts

Carnia sărbătorește împlinirea a 30 de ani ai brandului Ana și Cornel cu o campanie semnată FCB Bucharest

O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…

3 minute ago

Vinoteca Românească: Cum a salvat o investiție de 500.000 euro unele dintre cele mai vechi vinuri ale României

Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…

3 ore ago

Kostas Salvaras, noul Area Vice President South-East Europe Cluster al Philip Morris International

De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…

3 ore ago

Primul hub de longevitate din România s-a deschis la București, după o investiție de peste un milion de euro

Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…

5 ore ago

E.ON România și Asociația Zi de BINE colaborează pentru prevenirea consumului de substanțe interzise în rândul tinerilor

E.ON România și Asociația Zi de BINE își unesc forțele în vederea prevenirii consumului de substanțe interzise în rândul tinerilor…

6 ore ago

Lidl continuă proiectul Pâine și Mâine derulat de World Vision România

În perioada sărbătorilor de iarnă, Lidl România continuă tradiția de a transforma bucuria dăruirii într-un sprijin real pentru copiii din…

6 ore ago