Marketing

THE PRACTICE, agentia de PR a anului la Romanian PR Award 2012

26 oct. 2012 4 min

THE PRACTICE, agentia de PR a anului la Romanian PR Award 2012

Reading Time: 4 minute

<p> Pe baza punctelor atribuite premiilor castigate in cadrul celei de-a zecea editii a Romanian PR Award, THE PRACTICE a primit titlul Agentia Anului. Este a doua oara cand agentia castiga acest titlu, prima data fiind in 2009.</p> <p>  </p> <p> THE PRACTICE a intrat in finala de anul acesta a Romanian PR Award cu 8 campanii care au insumat 18 nominalizari la 13 categorii din concurs. Agentia a reusit sa transforme in trofee cea mai mare parte dintre aceste nominalizari, obtinand in total 14 premii: 4 Aur, 5 Argint si 5 Diplome de Excelenta la 12 dintre categoriile din concurs, precum si marele premiu: titlul de AGENTIA DE PR A ANULUI.</p> <p>  </p> <p> “Am luat in ultimul an multe premii internationale importante, dar recunoasterea acasa, din partea industriei locale, ne aduce parca si mai multa bucurie. E normal – fiecare om vrea sa fie apreciat in primul rand de ai sai. Am castigat 14 premii – adica exact cati oameni sunt azi in echipa THE PRACTICE. Un mare BRAVO acestei echipe minunate!”, a declarat Gabriela Lungu, Managing Partener & Creative Director, THE PRACTICE.</p> <p>  </p> <p> “Este al patrulea an cand castigam categoria PR pentru Marketing: 2007, 2009, 2011 si anul acesta din nou, ambele sub-categorii. Este si al doilea an consecutiv cand castigam categoria Comunicare de criza sau categoria Evenimente. Pentru aceste premii bucuria noastra e cumva multipla, pentru ca ele reprezinta reconfirmarea performantelor agentiei noastre la categorii foarte importante pentru domeniul relatiilor publice”, adauga Oana Bulexa, Head of PR Department, THE PRACTICE.</p> <p>  </p> <p> Am castigat la aceasta editie a PR Award si premii noi in categorii importante: Digital PR/social media (unde am avut chiar 3 campanii nominalizate) si Website/intranet/blog. Acestea arata ca implicarea specialistilor de PR in online devine o prioritate pentru brandurile care isi doresc continut valoros si o gestionare responsabila a social media. In plus, am dovedit creativitate si rezultate in zone de obicei neglijate ale PR-ului, castigand de exemplu categoria Publicatii externe.” a declarat Monica Jitariuc, Head of Social Media Department, THE PRACTICE.</p> <p>  </p> <p> Cea mai premiata campanie a agentiei (si totodata cea mai premiata campanie din intreg concursul de anul acesta) a fost "Renault Romania cauta si premiaza 100 de ambasadori ai valorilor olimpice!”, care a castigat 1 Aur, 2 Argint si 3 diplome de excelenta. Aceasta campanie a comunicat parteneriatul intre Renault si Comitetul Olimpic si Sportiv Roman, cu ocazia Jocurilor Olimpice 2012. Ideea a fost de a duce mai departe spiritul olimpic, de la sportivi la oamenii obisnuiti, si de a identifica 100 de ambasadori ai valorilor olimplice in viata de zi cu zi. Presa, bloggerii, consumatorii s-au implicat in campanie devenind, la randul lor, promotori ai valorilor olimpice. La final, au fost premiati oamenii obisnuiti alaturi de sportivii romani medaliati la Jocurile Olimpice 2012 intr-o gala emotionanta.</p> <p>  </p> <p> Cate 3 distinctii (cate 1 Aur, 1 Argint si 1 Diploma de excelenta) au castigat si campaniile “Fata in fata cu Indestructibila” pentru Varta si "Ziua Z” pentru Trilulilu Music/ Zonga.</p> <p>  </p> <p> “Fata in fata cu Indestructibila” a fost o campanie cu o strategie puternica si indrazneata, axata pe ideea incercarii de a distruge produsul – lanterna Varta – tocmai pentru a-i evidentia atributul principal: indestructibilitatea. De la sportivi celebri (campioni mondiali la probe de forta) la jurnalisti, bloggeri si consumatori, toti si-au incercat sansa cu “indestructibila” VARTA. Si toti au esuat. Campania a fost ca un bulgare de zapada care a transformat produsul intr-o vedeta a conversatiilor online si offline.</p> <p>  </p> <p> Campania de lansare a versiunii BETA a ZONGA, o platforma muzicala online, s-a concentrat pe lideri de opinie, bloggeri si jurnalisti, care au putut contribui prin feedback-ul lor la perfectionarea acestui produs online extraordinar. Numele de cod al campaniei a fost “ZIUA Z” si a culminat cu cea mai mare petrecere a blogosferei romanesti din 2012.</p> <p>  </p> <p> Premiile castigate THE PRACTICE, in ordinea categoriilor din concurs, sunt:</p> <p>  </p> <p> Comunicare corporatista: “Renault Romania cauta si premiaza 100 de ambasadori ai valorilor olimpice!”, client Renault Romania – ARGINT</p> <p>  </p> <p> PR pentru marketing/ produse si servicii existente: "Catalogul IKEA 2013 da o noua viata casei tale!”, client IKEA Romania – AUR</p> <p>  </p> <p> PR pentru marketing/ produse si servicii noi: "Fata in fata cu INDESTRUCTIBILA!”, client Varta Romania – AUR</p> <p>  </p> <p> PR pentru marketing/ produse si servicii noi: "Ziua Z”, client Trilulilu Music – ARGINT</p> <p>  </p> <p> Comunicare pentru administrarea crizelor, a riscurilor si a oportunitatilor: "Ziua Z”, client Trilulilu Music – AUR</p> <p>  </p> <p> Digital PR si Social Media: “Fata in fata cu INDESTRUCTIBILA!”, Varta Romania – ARGINT</p> <p>  </p> <p> Comunicare interna: “Renault Romania cauta si premiaza 100 de ambasadori ai valorilor olimpice!”, client Renault Romania – ARGINT</p> <p>  </p> <p> Media Relations: “Renault Romania cauta si premiaza 100 de ambasadori ai valorilor olimpice”, client Renault Romania – AUR</p> <p>  </p> <p> Comunicarea produselor si serviciilor financiare: “ING = e-banking”, client ING Bank Romania – ARGINT</p> <p>  </p> <p> Website, Intranet, Blog: “Renault Romania cauta si premiaza 100 de ambasadori ai valorilor olimpice!”, client Renault Romania – Diploma de excelenta</p> <p>  </p> <p> Evenimente: “Fata in fata cu INDESTRUCTIBILA!”, client Varta Romania  – Diploma de excelenta</p> <p>  </p> <p> Evenimente: “Ziua Z”, client Trilulilu Music  – Diploma de excelenta</p> <p>  </p> <p> Publicatii externe: “Renault Romania cauta si premiaza 100 de ambasadori ai valorilor olimpice!”, client Renault Romania – Diploma de excelenta</p> <p>  </p> <p> Sponsorship: “Renault Romania cauta si premiaza 100 de ambasadori ai valorilor olimpice!”, client Renault Romania  – Diploma de excelenta</p> <p>  </p> <p> THE PRACTICE se claseaza pe locul 13 in lume in clasamentul general al celor mai creative agentii de PR, conform Creative Index 2012 realizat de The Holmes Report pentru industria globala de PR. THE PRACTICE este totodata cea mai premiata agentie romaneasca de PR cu cca. 150 de nominalizari si premii la concursuri internationale si locale, fiind prima companie de PR din Romania premiata la Cannes Lions (Silver PR Lion in 2010), singura castigatoare a unui Grand Prix la o competitie internationala de PR (Platinum la EMEA SABRE in 2008) sau singura detinatoare a trofeelor Global Sabre Awards (in 2011 si 2012).</p>

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: