Stiri

The Body Shop Romania deschide un nou magazin

Reading Time: 2 minute

The Body Shop va deschide în luna aprilie un nou magazin în Palas Iași, sub conceptul de Workshop Experience. Alte deschideri sunt planificate până la sfârșitul anului.

În pofida reorganizărilor la nivel european, operațiunile francizei din Romania, care constă în două magazine în AFI Cotroceni și ParkLake Mall, plus operațiunile e-commerce sunt în creștere constantă, pe măsură ce brandul își consolidează și restabilește poziția dominantă în piața de retail a cosmeticelor.

Operațiunile The Body Shop în Romania sunt conduse de IQ Verde, noul distribuitor oficial al brandului în Romania, parte din Cosmos Group și este condus de Lefteris Koklas. IQ Verde a devenit noul distribuitor oficial în 2023 și a relansat brandul pe piața din Romania cu planuri de expansiune rapidă în retail și prezență puternică în e-commerce cu acoperire națională.

“Astăzi, continuăm să fim cel mai etic, sustenabil, inclusiv brand și cea mai bună sursă de inspirație. Magazinele noastre iconice, platformele digitale și canalele sociale de vânzare targetată le oferă oamenilor experiențe de retail uimitoare, indiferent de obiceiul de cumpărare. The Body Shop este un brand puternic și relevant, cu o moștenire și istorie uriașe pentru Romania și vedem un potențial extraordinar în creșterea brandului pe piața locală.”

Lefteris Koklas, General Manager IQ Verde

În urma relansării spectaculoase în Romania, IQ Verde a fost numit noul distribuitor oficial pentru Slovenia, iar operațiunile sunt în curs de implementare și acolo, cu noi deschideri de magazine și distribuție online.

În vreme ce unele operațiuni din vestul Europei sunt în restructurare, acest fapt nu afectează activitatea din România. De la preluarea de anul trecut, noul proprietar Aurelius Group, încearcă să reorganizeze modelul de business în câteva țări cheie din Europa, dar acest lucru nu afectează francizele internaționale ca Romania și Slovenia. Parte din transformarea continuă de la The Body Shop, este o re-prioritizare a canalelor de vânzări, cu accent pe piețele în creștere accelerată și o evoluție a modelului go-to-market, cu focus pe produse excepționale, pe un model operațional mai bine targetat.

“De la reintroducerea brandului pe piață anul trecut în august, am observat performanța excelentă a celor două magazine și vedem rezultate promițătoare pentru magazinul online pe care l-am lansat”

Lefteris Koklas, General Manager IQ Verde
Ovidiu Neagoe

Recent Posts

Moroccanoil a lansat în România gama de colorare a părului Color Rhapsody Ultimates și cea de îngrijire a scalpului

Moroccanoil, lider în îngrijirea părului inspirată de puterea uleiului de argan, a lansat în România noua gamă de colorare profesională…

3 ore ago

Proiectul „Culture & Cultures. Connecting the Dots” lansează turul audio al satului Biertan de Ziua Patrimoniului Mondial UNESCO în România

Asociația Designers, Thinkers, Makers continuă și în 2024 programul său complex, pe termen lung, dedicat revitalizării culturale, realizând alături de…

3 ore ago

Studiu Offerista: 72% din români sunt îngrijorați de creșterea prețurilor și vor aloca un buget mai mic per achiziție de sărbători

Sărbătorile sunt prilej de întâlniri cu cei dragi, dar și una dintre cele mai intense perioade de cumpărături de pe…

4 ore ago

Vodafone și Oxygen câștigă distincțiile Comunicatorul anului în gaming și Agenția anului la Gaming Video Awards 2024

Gaming Video Awards, competiția care premiază cel mai bun conținut video de gaming pe care streamerii și brandurile îl creează…

5 ore ago

București, gazda unei noi ediții a evenimentului „Inspiring Women in Business”

La French Tech București anunță organizarea celei de-a treia ediții a evenimentului „Inspiring Women in Business”, care va avea loc…

5 ore ago

HOTT – un nou partener creativ de business pe segmentul influencer marketing

Lansarea diviziei de influenceri HOTT – House of Talents & Trends readuce în prim-plan statutul influencerului în campaniile de comunicare.…

5 ore ago