The Blue Renaissance (Dealul cu Afine) a atras o nouă rundă de investiții private de 500.000 euro
Reading Time: 3 minuteThe Blue Renaissance, brandul internațional sub care funcționează în prezent Dealul cu Afine, anunță finalizarea unei noi runde de fundraising în valoare de 500.000 de euro. Compania este evaluată la 6 milioane de euro.
Cei 500.000 de euro de la investitori privați consolidează eforturile de expansiune ale companiei și contribuie la creșterea portofoliul de produse. Împreună cu investițiile private anterioare în valoare de 1 milion de euro, compania își continuă strategia de extindere la nivel național și internațional, cu un portofoliu de produse diversificat și adaptat nișei în care activează.
Un prim pas în această direcție a fost făcut prin introducerea unei noi linii de produse: Game Every Day, un set de 7 băuturi funcționale, câte una pentru fiecare zi a săptămânii. Compania estimează că până la finalul anului, noile băuturi lansate vor contribui la generarea unui venit total de 400.000 de euro. Compania vizează o cifră de afaceri de 1,5 milioane de euro până la sfârșitul anului 2024.
Game Every Day reprezintă o serie de șapte băuturi funcționale, 100% naturale și certificate organic, cu formule elaborate pentru a îmbunătăți viața zilnică și a promova sănătatea fizică și mentală. Sucul de afine 100% natural, fără adaos de apă sau zahăr, este combinat cu ingrediente premium precum matcha, ghimbir, turmeric și alte extracte botanice, oferind vitamine și antioxidanți esențiali unei funcționări optime a organismului.
„The Blue Renaissance se mândrește cu felul în care reușește să inspire încredere investitorilor, iar realizările noastre până în prezent – în doar patru luni – atestă poziția noastră puternică pe piață. Am dezvoltat noi parteneriate cu retaileri de încredere din România și suntem implicați activ în negocieri cu rețele de retail importante din Europa și Orientul Mijlociu. Noua noastră linie de produse acoperă o nișă de piață, completând oferta existentă și venind în întâmpinarea nevoilor clienților. Pentru a profita de această oportunitate, vom aloca o parte semnificativă din fonduri pentru automatizarea procesului și extinderea capacității de producție, deoarece credem în potențialul acestor băuturi funcționale. Astfel, investițiile noastre strategice vor spori eficiența operațională și capacitatea de producție.”
Ajay Naqvi, co-fondator The Blue Renaissance
Strategia de distribuție a The Blue Renaissance pentru acest nou produs cuprinde atât canalele B2C, cât și B2B. Astfel, băuturile vor fi disponibile atât pe canalul propriu de vânzare, dar în același timp strategia vizează atragerea de clienți din segmentul premium HoReCa, retaileri internaționali și magazine specializate care se adresează clienților de produse naturale și organice.
„Băuturile funcționale lansate aduc numeroase beneficii, inclusiv îmbunătățirea concentrării, performanței sportive, contribuie la detoxifierea organismului, reducerea inflamațiilor, întărirea sistemului imunitar și creșterea nivelului de energie. Feedback-ul extrem de pozitiv primit după lansarea primelor patru produse – sucul de afine și combinațiile delicioase cu mure, zmeură și căpșuni – consolidează încrederea noastră că oferim nu doar produse sănătoase, ci și delicioase. Această reacție a consumatorilor alimentează ambiția noastră de a ne extinde la nivel internațional, de a ne crește cota de piață”, subliniază Ajay Naqvi.
În prezent, produsele The Blue Renaissance pot fi achiziționate de pe site-ul oficial al companiei, precum și din anumite magazine, atât online, cât și offline, specializate în produse alimentare naturale și organice. În cadrul planurilor de extindere la nivel național, The Blue Renaissance urmărește colaborări cu lanțuri de supermarketuri locale, magazine specializate și rețele de farmacii, asigurând astfel o accesibilitate largă la produsele sale.
Compania a lansat brandul global The Blue Renaissance în martie 2023 cu care intenționează să ajungă pe piețe internaționale precum Emiratele Arabe Unite, Arabia Saudită, Qatar, Germania, Marea Britanie până în martie 2024.
The Blue Renaissance a început ca Dealul cu Afine în 2016, când proprietarul Ajay Naqvi și soția sa Ramona Naqvi, co-fondatoare a companiei, au cumpărat o mică plantație de afine lângă Făgăraș. Anul trecut, The Blue Renaissance a cumpărat o cotă de 50% dintr-o firmă românească de procesare a fructelor din Iași pentru a-și crește capacitatea de producție de suc certificat ecologic la peste 1.000 de sticle pe zi.
Portofoliul de produse The Blue Renaissance include Suc Certificat Organic 100% din Afine, vândut în sticle de 300 ml, Afine Deshidratate 100% Certificate Organic și Pudră de Afine 100% Certificată Organic. Alături de acestea, combinațiile afine – mure, afine – căpșune, certificate organic, și affine – zmeură.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz